zondag 12 juli 2015

yesterday's outfit


Gisteren stond er om half 10 's ochtends al een pakketje van de Media Markt voor de deur, met daarin mijn nieuwe liefde. Echt, mijn camera is mijn nieuwe liefje. Al een tijdje was ik aan het sparen voor een nieuwe camera, die ik dus gister eindelijk kreeg, maar hier komt nog een apart artikel over online. De foto's in dit artikel zijn dus ook met mijn nieuwe camera gemaakt: de Nikon D3200. Het was hartstikke lekker weer, dus ik ging samen met Celina foto's maken in het bos. Over zo'n shirtje die ik hier draag heb ik eerder geschreven: een off-shoulder top. Afgelopen week heb ik er een aangeschaft die ik bij de H&M sale kon vinden, en ik ben er dol op. Je kunt de mouwen off-shoulder dragen, zoals op de een-na-laatste foto te zien is, of gewoon normaal. I'm in love. Enjoy today!










Top - H&M
Short - H&M
Slippers - Onbekend
Metallic tattoo - Big Bazar
Oorbellen - Primark
Armbandje - Action
Ketting - Primark
Nagellak - Essie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten