woensdag 1 juli 2015

What's on my Instagram - June

Afgelopen maand was een maand die hartstikke snel voorbij ging, waarin we de afrondende toetsen op school hebben gemaakt en de hoge temperaturen ons land bezochten. Ook was ik klaar met het letten op mijn feed (ik had een tijdje een witte rand om alle foto's) en besloot ik weer terug te gaan op mijn oude feed, oftewel, borders en vierkante foto's door elkaar heen. Ik weet niet wanneer de laatste keer was dat ik een What's on my Instagram heb gemaakt, maar ik geloof zo'n twee maanden, dus bij deze weer een nieuwe! Liefs.

Mijn Instagram: @laaar

Met de voetjes in het zand ~ Turkije '14 ~ Outfit


Met vriendinnen naar 12PT ~ X ~ X 


Zonnen ~ Mee op de boot van de buren ~ Outfit


X ~ Uit eten bij Tasty Wok ~ Ijsje, écht Hema! Just kidding, haha.


The Roomie Project ~ X ~ Selfie met Esther, while biking.


Panorama ~ Outfitphoto made by Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten