donderdag 9 juli 2015

Trend: sandaletten


123456

Het ene moment worden we overspoeld met Stan Smith's, en het andere moment rent menig Europa (of verder) rond op sandaletten. Onder de categorie 'Sandaletten' kun je meerdere soorten schoenen plaatsen, maar ik ga het met name even hebben over de vorm die je op de foto's ziet. Een tijdje geleden zag ik ze al bij de H&M, en nog steeds ben ik verliefd op ze. Ze staan nog altijd in mijn winkelmandje, maar ze zullen nog even op zich moeten laten wachten (hè, de nadelen van sparen). Well, als ik zou mogen kiezen tussen de 6 op de foto, kies ik voor 2 of 5, het liefst beide. De twee zomerse sandaletten onder aan dit artikel zijn beide van de H&M, en vooral de linker is zó mooi.

Wat vinden jullie van de sandaletten? En welke is jullie favoriet? Let me know! 

Liefs.




2 opmerkingen: