woensdag 1 juli 2015

Outfit on the beach


Aaah wat houd ik van dit weer! Misschien is het net iets te warm, maar ik vind dat we niet mogen klagen, want het is eindelijk een keer tropisch warm. De afgelopen dagen heb ik al flink wat bruine tintjes erbij gekregen, maar aangezien ik al getint van mezelf ben is dat geen moeilijke opgave. Afgelopen week was ik met Femke een avondje op het strand, in de hoop de zonsondergang mooi op beeld te krijgen, maar de zon stond aan de kant van het bos, in plaats van aan het water. Desalniettemin hebben we wel hele leuke foto's kunnen maken, waaronder wat outfitfoto's. De foto's die we buiten de outfitfoto's gemaakt hebben komen binnenkort online. Het was hartstikke warm as you know, dus ik heb geen sieraden om of iets met m'n haar gedaan, gewoon, lekker simpel, haha! Vrijdag hoef ik alleen nog even mijn rapport op te halen, en dan heb ook ik officieel zomervakantie. 
Geniet van het mooie weer! Liefs.

Shortje: H&M
Top: H&M
Schoenen: Nike









Credits naar lieve Femke, girl, I love you. 

5 opmerkingen: