dinsdag 14 juli 2015

my spotify playlist

Vaak zodra ik mijn spotify playlist aanzet in het bijzijn van anderen, krijg ik behoorlijk wat vragende gezichten naar me toe gericht. Blijkbaar denken de meesten dat ik rustige muziek luister, in tegenstelling tot mijn favorieten (niet dat ik keiharde hardcore luister, dat vind ik echt té). Als mensen dan vragen wat voor muziek ik wél leuk vind, weet ik het antwoord niet zo goed, aangezien het verschillende genres zijn. In de 'Today's Top Hits' en 'Dance Hits' playlists staan vaak de nummers waar ik het meest naar luister, maar desalniettemin vind ik Remixes en Hardstyle ook tof! Met name de nummers van Avicii, Armin van Buuren en Tiësto luister ik vaak. 

Volg me op spotify onder de naam Larissa van der Zijden.

Deze playlist werk ik continu bij, en de laatste, onderste liedjes zijn dan ook de meest recente. 

De volgende mixtapes staan niet op Spotify, maar zijn wel te vinden op youtube. Zelf vind ik ze hartstikke leuk, en ik hoop jullie ook (let me know)! De bovenste is gemaakt door Jesse (een klasgenootje van mij) samen met zijn vriend. De onderste heeft hij zelf gemaakt.

Mocht je nou op de hoogte willen blijven van zijn video's, abonneer dan hier op zijn kanaal!

  
Klik hier als je de video niet kunt bekijken.


Klik hier als je de video niet kunt bekijken.


Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten