maandag 13 juli 2015

Life hack


Er is niks meer irritant dan op een warme zomeravond een wesp in je cola aan te treffen. Laatst vond ik op Pinterest een wel  héél handige life hack om dit te voorkomen, simpelweg door je vergeten hobby weer uit de kast te halen. Wie deed het vroeger nou niet? Strijkkralen. Allerlei vormpjes en manieren werden toegepast om de leukste creaties te maken. Inmiddels zijn we daar wel klaar mee, maar die leuke kraaltjes liggen nog altijd achter in de kast omdat het zonde is om ze zomaar weg te gooien, of dat wellicht je zusje het nog interessant vindt.

Op Pinterest zag ik deze creaties waarbij de rondjes fruitsoorten afbeelden, die ik er wel lekker zomers uit vond zien. Ik had niet alle kleurtjes die hiervoor nodig hadden in mijn strijkkralen stash, dus deed het met de kleuren die ik had. In één rondje heb ik er een paar strijkkralen uit gelaten, zodat ik er nog een rietje (deze is van de IKEA en zijn überleuk voor in smoothies!) doorheen kon doen. Pas wel van te voren even of het rietje er door heen past, voordat je straks een nutteloos gat hebt waar alsnog insecten doorheen kunnen kruipen.



Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten