vrijdag 3 juli 2015

Graduation outfit

Goodmorning! Ik kan niet stoppen met zeggen hoe heerlijk het weer is, met name vandaag. Het schijnt de warmste dag te worden van deze hittegolf, dus ik ben benieuwd! Hoogstwaarschijnlijk zal mijn uitzicht gedurende vandaag niet veel anders zijn dan het Veluwemeer, waar ik de zo gelijk in plons. Afgelopen donderdag was het ook al zulk heerlijk weer. 's Ochtends was de planning een beetje uit te slapen, maar dat kwam er niet van vanwege de hitte. Wat later in de middag vertrokken we in de rijdende sauna onderweg naar Utrecht, naar mijn familie. Buiten dat het ontzettend gezellig was (much love for them) hebben we ook lekker gegeten. 's Avonds gingen we naar de diplomauitreiking van mijn neef, maar voor dat we vertrokken maakte mijn nicht nog wat foto's van mijn outfit. Het thema van de avond was 'gala', waar ik dit jurkje op zich wel bij vond passen. Zin om op hakken te lopen had ik niet, dus ik deed simpele All Stars aan, wat naar mijn mening prima kan. Ik had al eerder het 'sneakers onder een jurkje' onderwerp besproken op mijn blog, en vind het wel wat hebben. De diplomauitreiking an sich was heel leuk om voor het eerst mee te maken, en origineel, dat ook. Dit was mijn eerste diplomauitreiking waar ik bij was, en volgend jaar ben ik (hopelijk) aan de beurt, aaah! Oh, en mocht je het je afvragen: de (neppe plak-) tattoo's zijn van de Big Bazar and I'm in loooove with them! Femke kwam er een tijdje geleden mee aan zetten, en samen met Esther heb ik ze gelijk gekocht. De laatste tijd zie je de metallic tattoo's behoorlijk veel, vooral op festivals. Geniet van het mooie weer! Liefs.









Jurk: H&M
Schoenen: All Stars
Metallic tattoo's: Big Bazar
Oorbellen: Onbekend
Lippenstift: Kate Moss 
Nagellak: Essie (blanc)

Dionne, lieve meid, dankjewel voor het maken van de foto's! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen