maandag 22 juni 2015

Trend + how to style: flared jeans

Een trend die naar mijn mening een van de lastigste trends van dit jaar is: de flared jeans. Voor wie ze niet kent: we gaan helemaal terug naar de seventies, waarin deze broeken met wijde pijpen aan de onderkant massaal gedragen werden. En ja, echt waar, veertig jaar later komen ze terug.
Het is zeker even wennen, want - mijn 11 jaar oude ik - heeft altijd gedacht: ''Ieuw, wijde pijpen, dat is zó oud''. Nee echt, dat was wat ik altijd dacht. Toch zijn ze terug gekomen, en ik moet eerlijk toegeven dat ik ze leuk vind!

      12345 

Ze worden op zulke leuke manieren gecombineerd, dat je het bijna niet meer lelijk kunt vinden. Ze zijn er nu ook met printjes, op de 'hippie' manier, hartstikke leuk! De broeken doen me een beetje denken aan de hippie/boho-style.



Mijn favoriet is toch echt de tweede outfit op de bovenstaande foto. Een lichte broek, met een spierwit shirt en plateau hakken. De reden dat ik bij alle drie de outfits gekozen heb voor plateauzolen, is omdat de wijde pijp vrijwel tot aan de grond komt. Hierdoor is het niet alleen makkelijker om plateauzolen onder je schoenen te hebben (ik bedoel, een kapotte onderkant word niemand vrolijk van), maar is het ook een stuk mooier. Je ziet dan wél schoenen, terwijl de broek er nog een stukje overheen valt.

123

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze jeans vinden, en of jullie hem zelf ook dragen. Ik heb nog geen flared jeans, en weet ook niet of ik deze ga aanschaffen, omdat ik er niet zeker van ben of ik hem zou gaan dragen of niet.

Polyvore outfits.

Outfit 1:
Top - Boohoo
Zonnebril - Shopzerouv
Flared Jeans  - Topshop
Schoenen - Publicdesire

Outfit 2:
Top - H&M
Zonnebril - Romwe
Flared Jeans - New Look
Schoenen - GoJane

Outfit 3:
Top - The Hut
Zonnebril - GoJane
Flared Jeans - Ally Fashion
Schoenen - ASOS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten