dinsdag 16 juni 2015

Toetsweek stress

Op zich, stress kun je het niet noemen, maar druk is het wel. Morgen begint mijn toetsweek, waarin ik alleen maar toetsen heb en geen lessen, op zich wel fijn, want we hebben per dag maar 1/2/3 uurtjes. Waar ik heen wil met mijn verhaal is dat ik geen artikel zal plaatsen tot aan volgende week donderdag. Vanavond ben ik te vinden bij de wok, gezellig uit eten! Ik had jullie in mijn vorige artikel al verteld over de toetsweek, maar voor wie dat niet gelezen heeft bij deze nog een keer. Mijn blog valt een beetje in het water de laatste tijd, maar ik ben tussendoor ook nog met een soort van ander project bezig rondom mijn blog, wat ontzettend tof gaat worden! Na mijn toetsweek kan ik weer veel artikelen voor jullie schrijven vanwege de zomervakantie! Voor iedereen die net als ik morgen de zenuwslopende - misschien allesbepalende -  toetsen heeft, you can do it! Voor iedereen die al lekker vakantie aan het vieren is, maak er wat leuks van! Liefs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten