zaterdag 20 juni 2015

Summer inspiration

Vrijdag avond half 12, de ultieme tijd om een artikel te tikken. Ik had tussen al die toetsen door even zin om te bloggen, en ondanks dat ik vertelde dat ik tot aankomende donderdag niet meer zou bloggen, kon ik het toch niet laten. Tot nu toe gaat de toetsweek behoorlijk goed; een 7,2 voor maatschappijleer, een 8,2 voor Nederlands en een 7,1 voor aardrijkskunde, prima cijfers, I guess. Maatschappijleer is nu gelukkig afgesloten, en dit sluit ik dan ook af met een 6,9 gemiddeld, wat volgend jaar op mijn diploma komt te staan! Oké, genoeg school, door naar het artikel van vandaag.

Een originelere naam kon ik even niet bedenken, maar vandaag laat ik jullie weer wat inspiratie foto's zien - surprise -. De zomervakantie is voor sommigen al begonnen, voor anderen begint hij bijna of over een paar weekjes, maar alvast in de stemming komen is nooit verkeerd. Ik krijg 3 juli vakantie, maar tussendoor heb ik een en al gatenkaas. Aankomende dinsdag heb ik een trefbaltoernooi, en woensdag een sportdag gevolgd door een avondje wokken met wat vrienden. De twee dagen daarna zijn voornamelijk films kijken in de lessen en de toetsen bespreken. De week daarna rapport ophalen, en dan zit mijn een na laatste schooljaar er weer op!

Om de zomer - die jawel, morgen officieel begint - goed van start te gaan alvast wat zomerse foto's. De eerste twee collages bestaan uit foto's met de meest indrukwekkende plekken om een keer naar toe te gaan, alleen de foto's al laten me dromen over deze mooie plekjes. De laatste twee collages bestaan uit foto's rondom de zomer, gewoon, omdat ze prachtig zijn.

Alle foto's zijn terug te vinden op mijn tumblr.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen