zondag 14 juni 2015

I'm back darling

Ohjawel, ik kan weer bloggen! Een tijdje geleden vertelde ik dat mijn blog geïnfecteerd was met Malware. Een paar dagen geleden gaf ik één laptop aan een vriend van mij, die hem wist te maken (shoutout naar Jens!). Ik weet dat je dit leest, dus nogmaals heel erg bedankt, hihi.
Anyhow, zoals jullie kunnen zien staan er, eh, geen foto's meer op mijn blog. Waar die gebleven zijn, is niet duidelijk. De banner ga ik er zo gelijk weer in plaatsen, maar alle andere foto's laat ik bij wat ze zijn. Voor de rest ga ik gewoon weer verder met bloggen, maar met een paar aanpassingen. Zo zal het de komende twee weken rustig blijven, aangezien aankomende woensdag mijn toetsweek begint, en ik daar nog even voor moet knallen! Ook ben ik toe aan iets nieuws, een nieuwe naam, compleet nieuwe lay-out of nieuwe blogseries. Hier moet ik nog even over nadenken, maar zal ik jullie nog wel over updaten! Of het vrijdagartikel hetzelfde zal blijven weet ik ook nog niet, maar ook dat zullen jullie snel merken! Voor nu ben ik hartstikke blij dat ik weer kan bloggen, want geloof me, dat heb ik gemist!

Als jullie nog tips/ideeën hebben voor mijn blog, laat het dan achter in de comments, want wie weet kan ik er iets mee!

Liefs.

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat Jens dit probleem heeft weten op te lossen, ik neem zo aan dat je onwijs blij was...

    BeantwoordenVerwijderen