zaterdag 20 juni 2015

Flower power

I'm in love with flowers! Als er iets is waar je me blij mee kunt maken, zijn het wel mooie bloemen. Vaak staat er wel een bosje bloemen op mijn kamer, hoewel ik moet toegeven dit nu niet het geval is. Gelukkig staan beneden mooie paarse pioenroosjes, die zo verdomde mooi zijn dat ik ze bijna zou koesteren. Misschien is het iets wat meerdere van jullie zullen herkennen, maar elke keer in de winkel bij de bloemen blijf ik eventjes staan, want er staan me toch af en toe mooie bloemen tussen. Oké, misschien overdrijf ik nu, maar echt, love it.

Niet alleen de supermarkten en bloemisten liggen vol met mooie boeketten, ook Tumblr kan er wat van. De laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik steeds vaker foto's reblog van mooie bloemen, en dan heb ik het dan ook over écht mooie bloemen. Let me show you some favorites.


Kijk nou hoe mooi <3. Ik kan hier oprecht zo vrolijk van worden, vooral de licht paarse roosjes in het midden, wauw. Of de felrode 'liefdesrozen', prachtig.

Welke bloemen zijn jullie favorieten? En in welke kleur?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten