woensdag 20 mei 2015

Yesterday's outfit


Mornin' sweethearts! Vandaag begin ik pas om 11 uur op school, heer-lijk. Altijd zo fijn als de uren vóór een tussenuur uitvallen, waardoor je meer uitval hebt en je je wekker langer mag snoozen. De afgelopen week is het wat rustiger geweest op mijn blog, excuse me! Kort uitgelegd: alle laptops die wij beschikken in huis zijn kapot (niet dat we er nou 20 hebben hoor, zijn er maar 3). Af en toe kan ik héél snel op een van de laptops, waarna hij weer uitvalt, zoals nu. Dus als jullie even niks meer van me horen weten jullie de reden, en hierom kwam er afgelopen vrijdag ook geen outfit online, sorry daarvoor.
Gisteren had ik spontaan zin om mijn outfit op de foto te zetten, dus ik deed dat, haha. Een spiegeloutfit (of spiegelselfie, whatever you wanna call it), dat dan wel. Onder aan het artikel staat een feedback vraag, en ik zou het heel tof vinden als iedereen die dit leest zijn/haar mening geeft over de vraag, of gewoon over de outfit natuurlijk (anoniem kan altijd!).




Top: Ralph Lauren
Jackje: Primark
Schoenen: Nike
Ketting: Lucardi
Oorbellen: Onbekend

Feedback vraag: Wat vinden jullie leuker? Zoals het artikel er nu uit ziet (korte intro + items vermelden) of hoe de Fashion Friday-artikelen er altijd uit zien (alle items beschrijven, mening geven etc.)? Let me know! 

X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen