dinsdag 12 mei 2015

What's on my Instagram? #3 April

Iets later dan dat de bedoeling was, maar ik heb deze maand alsnog een What's on my Instagram voor jullie! En wauw, het weer! <3. Gisteren begon voor mij school weer, maar het was oprecht een héle leuke schooldag. 's Ochtends was het nog een tikkeltje koud, dus ik besloot op het laatste moment om in mijn lange broek naar school te fietsen. Gelukkig had ik mijn tuinbroek (deftig gezegd: salopette) mee, zodat ik me 's middags even kon omkleden. Ik hoop dat het vandaag net zulk mooi weer wordt, want ik heb er alles behalve problemen mee. Ik heb deze week trouwens een heerlijke korte week. In tegenstelling tot bijna heel Nederland had ik maar één week meivakantie, die dus eergisteren afgelopen was. Gelukkig heb ik morgen nog school, en dan heb ik weer een lang weekend. Niet verkeerd, toch? Oh, en om alvast in de stress te komen, over ongeveer 6 weekjes hebben we zomervakantie - tenminste, dat is mij vandaag verteld door een docent. In elk geval een fijne, hopelijk zonnige dag! 

Volg me op instagram: @laaar

Het weer zat begin april mee dus ik kon even hardlopen ~ De haven op de camping in combinatie met de zon ~ Paasbrunch op pasen.

X ~ Eerste keer met zomerjas/zonder jas fietsen, moet gevierd worden toch. We stopten onderweg even en maakten foto's! ~ Gekke lieve vriendinnen, milkshakes en zonnebrillen, that's what we want.

Ik startte hier een nieuw 'feed' op Instagram, yay or nay? Hoe dan ook, dit is een foto van het Veluwemeer, haha. ~ H&M updateeee ~ Prachtige roosjes, aw.

 Mijn eerste outfitpost kwam online! ~ Skeelers, long time no see ~ Essentials ~ Anna's boek, love it. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten