donderdag 7 mei 2015

Trend: Kimono's

Alsof we de kimono's afgelopen jaren nog niet genoeg gezien hadden, zien we ze dit jaar wel héél veel. Niet dat ik dit erg vind, want ik ben dol op deze zwierige vestjes. Ze zijn ontzettend makkelijk te combineren en ook super casual. Zwart topje en een spijkerbroek, kimono erover heen en je bent klaar. Kimono's zijn er tegenwoordig in alle maten, kleuren en vormen.  De onderste collage heb ik samengesteld met Polyvore, maar helaas kon ik er daar niet meer vinden dan dit.. De overige outfits heb ik allemaal gevonden op Pinterest, dus op mijn Pinterest account (klik hier)  kun je alle outfits terug vinden. Je kunt me ook volgen op Pinterest, dus doe dat zeker want dat vind ik erg leuk! Wat voor soort kimono is jullie favoriet? Zelf vind ik de derde en de zesde erg mooi!


4 opmerkingen:

  1. Ik ben echt gek op kimono's! Ik heb onlangs een gekocht voor een fotoshoot, maar misschien houd ik hem uiteindelijk zelf wel. Leuke blog heb je! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdjes zijn al de kimono's...zeker de lichte frisse tintjes en patronen vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen