dinsdag 5 mei 2015

Sneakers combineren met een rok of jurk

Ja, het is mogelijk. Het is mogelijk om je Adidas sneakers te combineren met je chique kokerrok of je schattige bloemetjesjurkje, en vandaag ga ik jullie laten zien hoe. Vroeger hadden wij meisjes vaak de standaard zwarte rokjes aan (nu nog steeds trouwens), met onze schattige zwarte of grijze maillot eronder. Wat ik zelf vaak qua schoenen droeg waren die sandaaltjes of gympjes die elk meisje aan had. We dachten er niet bij na of dit wel of niet leuk was, we trokken het gewoon aan, ongeacht hoe mooi het stond. Een tijdje lang heb ik gedacht dat sneakers onder een rok of jurkje not done waren, maar tegenwoordig is het júíst mooi om je Stan Smith's te dragen onder je nepleren rokje of grijze kokerrok. Naar mijn mening kan dit ook prima, en het lijkt mij een tijdloze trend. We droegen het vroeger al, onbewust of dit wel of niet kon, en nu is het (nog steeds) heel tof om het op deze manier te dragen.

Tuurlijk is het lastig om deze 'trend' uit te proberen, want misschien ben je gewend enkellaarsjes of hakken onder een rok te dragen. Het is dat ik eigenlijk nooit moeite heb gehad met deze combinatie, onbewust, maar anders zou ook ik uit mijn comfort zone moeten stappen. Maar geloof me, niemand zal je raar aankijken. Het staat ontzettend leuk, en je moet niet bang zijn voor rare reacties. En krijg je die wel, trek je er dan juist niets van aan, want jíj bent hier degene die uit haar comfort zone stapt (of het zonder moeite draagt) en de ander zal dit hoogstwaarschijnlijk niet durven.

Wat zijn jullie favorieten? Mijne zijn 1, 3, 8 en 9! 


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

2 opmerkingen:

  1. Sneakers met een rok/jurk kan inderdaad zo leuk staan! Moet er bij mezelf nog aan wennen, maar ik weet wel dat ik het enorm gaaf vind!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mee eens! Het is even wennen, maar het staat echt tof!

      Verwijderen