vrijdag 1 mei 2015

Running outfit


In plaats van een dagelijkse outfit, heb ik vandaag voor jullie een sport outfit. Op tumblr en pinterest vind je altijd de leukste sportoutfits waardoor je gelijk motivatie krijgt om naar de sportschool te rennen, al ben ikzelf nog nooit verder gekomen dan de achterdeur, haha! Hardlopen is een van de sporten die ik zo nu en dan uitoefen, al is het alleen maar even om mijn hoofd leeg te maken of mijn conditie te trainen, want eerlijk is eerlijk, daar kan nog wel wat aan veranderd worden. Door sportoutfits samen te stellen die lekker budget zijn, heb ik spontaan meer zin om mijn hardloopschoenen aan te trekken. De outfit van vandaag is vooral voor hardlopen bedoeld, maar je zou hem voor elke gewenste sport kunnen gebruiken.

Oké, first things first, hoe leuk is die roze crop top? Ik heb geen flauw idee wat ik hierover zou kunnen zeggen, behalve dan dat ik hem ontzettend gaaf vind, en de tekst 'FLAWLESS' hem leuk maakt. Natuurlijk ziet niemand er flawless uit onder het sporten, maar dat zien we maar even door de vingers.

Het grijze sportbroekje is lekker basic en heel handig in je kledingkast. Je kunt vrijwel elk topje erop combineren, en als je in korte broeken nood zit en het Nederlandse klimaat een lange broek niet toestaat, kan je deze ook prima gebruiken als kort broekje, voor één dag dan.

De zwart met grijze Nikes zijn lekker basic, niet te opvallend en passen bij elk kledingstuk. Nikes zijn sowieso goede kwaliteit schoenen, en al helemaal als het gaat om hardlopen.

Het hoesje is natuurlijk niet vaak van toepassing bij het sporten, tenzij je muziek luistert onder - in dit geval - het hardlopen. Zelf vind ik het heerlijk om harde muziek op te zetten tijdens een rondje hardlopen, en welk hoesje past daar nou beter bij dan deze? Hij doet me ook wel denken aan het liedje Runaway van Galantis, blijft een lekker nummer, ook om op te joggen trouwens.

De EOS lipbalm en Dove deodorant zitten ook niet zonder reden in deze outfit. Over de deodorant hoef ik niks uit te leggen, is gewoon altijd handig bij het sporten en deze is zeker een aanrader want hij ruikt heilig (net als de EOS trouwens)! <3 De EOS lipbalm is sowieso een musthave! Hij is écht die €8,- waard (als hij nog steeds die prijs is, durf ik niet met zekerheid te zeggen), ruikt vreselijk lekker en maakt je lippen heel zacht. Als het iets kouder is buiten of er staat een harde wind, hebben je lippen daar al gauw last van. Als je loopt al, maar ook als je aan het joggen/rennen bent. Niet een must bij het hardlopen, maar wel erg handig dus.

Wat doen jullie liever? Sporten in de sportschool, of lekker goedkoop een rondje om het dorp heen rennen? 

Liefs.

Crop top - WWW.BATOKO.COM - €21,-
Korte sportbroek - WWW.NEWLOOK.COM - €9,76
Nikes - 6PM.COM - €60,-
EOS lipbalm - URBAN OUTFITTERS - €8,- / €9,-
Dove Deodorant - Drogisterij (Kruidvat, Etos etc.) - 35 ml: €1,29 /   150 ml: €3,45
Hoesje 'Let's run away' - WWW.SOCIETY6.COM - €32,-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen