donderdag 14 mei 2015

Rimmel x Rita Ora Colourfest


Vaak als ik langs de Rimmel schappen loop in de drogist blijf ik altijd even staan bij de nagellakjes, want oh wat zien die er mooi uit. Rimmel heeft zelf een heel aantal kleurtjes uitgebracht, maar is ook een samenwerking aangegaan met Rita Ora. Wie kent haar niet? Ik geloof dat de nagellak in de winkels ligt vanaf eind februari dit jaar, maar correct me if I'm wrong. Ik heb twee kleuren voor jullie getest, en ze bevielen me boven verwachting goed!


Bij beide kleuren heb ik een foto gemaakt met één laagje, en een foto met twee laagjes om het verschil duidelijk te maken, hoewel, zo heel veel verschil is er niet. 


878 - ROLL IN THE GRASS 



Zoals vanzelfsprekend is de eerste foto met één laagje nagellak, en de tweede foto met twee laagjes. Veel verschil is er niet te zien, waar wij meiden absoluut geen probleem van maken. Mooie helderblauwe kleur, heerlijk voor in de zomer.

413 -ORAGINA
 (Oeps, ik zie nu pas dat ik op mijn pink iets uitgeschoten ben, haha.)



Bij deze kleur zie je het verschil tussen één laag en twee laagjes net wat meer als bij de blauwere kleur. Deze kind of zalmkleur heeft wel echt twee laagjes nodig wil het er mooi uit komen te zien. Ook geen probleem, want dat extra laagje is zo gedaan.

Dat de nagellak snel opdroogt, is buitengewoon een feit. Buiten dat blijft de nagellak er ontzettend lang op zitten, die van mij zit er op dit moment nog op (het is vandaag 9 mei), en ik heb ze 2 mei gelakt, nu een week dus. Er is nog niks gechipt, dus dat is altijd fijn. Op www.beautylab.nl las ik dat de nagellak ook nog eens een ingebouwde base coat bevat, wat ik dan weer niet wist. In dat geval is het extra tof, want 1) het bespaart je tijd vóór het lakken van je nagels, want je hoeft zelf geen base coat op te doen en 2). je nagels blijven hun eigen kleur, yes.

Fun fact: Ongeveer een jaar geleden kocht ik een gele nagellak, waar ik zo benieuwd naar was dat ik hem gelijk op mijn nagels deed. Helaas heb ik er tot afgelopen oktober van mogen genieten, want de kleur trok in mijn nagels. Ondanks dat mijn nagels heel snel groeien, heb ik er net iets meer dan een half jaar over gedaan om al het viesgele uit mijn nagels te krijgen. Tip van de dag: áltijd base coat, mits je deze nagellak gebruikt, dan niet.

Samen met deze twee kleuren kocht ik nog een zwarte en een grijze kleur van Rimmel zelf, die ik binnenkort ook ga reviewen. Ik ben op zich wel benieuwd naar meer kleuren van de lijn van Rita Ora, dus ik denk dat ik er over een tijdje weer een paar ga inslaan, haha.

De Rimmel x Rita Ora Colourfest nagellak is te koop bij de drogist voor €3,99 per stuk.

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kleurtjes, zo vrolijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleurtjes! En wat fijn dat ze Lekker lang blijven zitten..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen