woensdag 27 mei 2015

Nieuwe banner

Gisteren had ik een spontane motivatie boost om mijn blog eens flink onder handen te nemen. Ik riep al een tijdje dat ik mijn banner alles behalve mooi vond, mijn blog zag er kil en saai uit. Er moest wat aan gedaan worden, maar met mijn grote kennis met allerlei codes *kuch* ging dat niet bepaald snel. Ik ging op zoek naar sites en blogs die mij verder konden helpen met de CSS- en HTML-codes, en ik moet zeggen dat ik een stuk wijzer ben geworden. Ik had niet tijd om het aan te passen zoals ik het wil, want er moet nog veel gebeuren, maar stap één is gezet: een nieuwe banner. Zelf vind ik hem ontzettend tof geworden, een stuk vrolijker en duidelijker. Ook is her en der wat aangepast aan de lettertypes en kleuren, maar de social media buttons en categorieën-box ontbreken nog. Hopelijk kan ik me vanmiddag nog wat verder verdiepen in de codes en er een beetje mee spelen, want ik vind het leuker dan ik dacht!
Als er iemand nog tips heeft voor sites of blogs die goede tips geven op het gebied van layouts voor blogger, laat ze alsjeblieft achter in de comments zodat ik mijn blog zo handig en mooi mogelijk kan maken! Oh, en laat ook gelijk even in de reacties weten wat jullie van de nieuwe banner vinden.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen