zaterdag 9 mei 2015

New in: nikes


Afgelopen woensdag liep ik samen met mijn moeder, tante en nicht door Batavia Stad. Vorig jaar deden we dit ook, en ik denk dat het een soort van traditie gaat worden, haha. We bezochten her en der wat winkeltjes en hebben ook het een en ander ingeslagen, waaronder deze Nikes. We liepen in de Nike store en toen we door de schoenen liepen, vielen deze me gelijk op. Niet zo gek ook, aangezien ze héél fel zijn. Ik hou van fel, dus dat komt mooi uit!


Voordat ik deze schoenen zag, zag ik eerst nog een paar andere (héle leuke) schoenen, zwart met knalroze details. Love it. Helaas was deze er niet meer in mijn maat, maar deze vond ik ook ontzettend tof! Dus vandaag een soort van review van deze felle Nikes, of mening, of zoiets, haha.




De schoenen an sich zijn kind of oranje met roze/rood-achtig. Op de foto zien ze er nét wat anders uit dan dat ze echt zijn omdat de zon er vol op scheen toen ik deze foto's nam, maar ze komen redelijk overeen. Ik denk zelfs dat ze in real nog feller zijn, als ik eerlijk moet zijn. Mijn moeder vond ze eerst veel te fel, maar toch zie je steeds vaker van die opvallende schoenen, dus waarom ook niet?

Officieel zijn dit training nikes, maar ik gebruik ze voor normale dagelijkse schoenen. Ze zitten super comfortabel en ze lopen heel zacht en fijn. De onderkant van de schoen is makkelijk buigbaar en heeft zo'n aparte zool waardoor je betere grip hebt.

Je houdt ervan of je houdt er niet van, maar ik vind ze echt leuk! Ze lopen fijn (en ze zullen vast ook wel fijn sporten, het zijn sportschoenen, uh) en bewegen met je voet mee. I'm in love.

Ik kocht ze bij de Nike Store in Batavia Stad voor €59,-.

Wat vinden jullie van zulke felle schoenen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten