vrijdag 22 mei 2015

Bohemian style

Oh yes darling, it's friday. Het schijnt vandaag heerlijk weer te worden, en zelfs zo mooi dat mijn gymdocent besloot om om half 9 's ochtends de gymles buiten te houden. Hopen dat het weer een beetje mee zit, haha. Aankomende maandag is het pinksteren, dus we hebben (alweer) een lang weekend, dat is waar we van houden. Maandag is ook mijn overgrootoma (!) jarig, maar daar horen jullie volgende week meer over. Om alvast in de stemming van het zonnetje te komen heb ik vandaag een Boho outfit met zomerse hippie items.

Dit keer ga ik niet alle items apart bespreken, kijken of dit fijner is dan een langdradige tekst (let me know!). 

Om te beginnen met de Bohemian trend an sich, want ik gok dat deze trend dit jaar meer in is dan ooit. In tijdschriften zie je veel outfits met Boho items erin, en terecht, want het ziet er zo vrolijk uit!

Persoonlijk vind ik het vestje en de oorbellen ontzettend gaaf. Het shirtje is iets anders dan wat je vaak ziet, maar toch heel tof. En die schoenen, oh well... On the wishlist! De ring die ik uitgekozen heb heb ik op dit moment zelf ook, maar dan in het blauw, heel mooi! Als laatste het shortje, die redelijk druk oogt maar desalniettemin erg vrolijk is door het patroontje aan de onderkant.

Wat vinden jullie van de Bohemian trend?

2 opmerkingen:

  1. de sieraden in de boho style spreken mij allemaal erg aan...leuk door al die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind De stijl leuk maar het staat me niet helaas..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen