zondag 3 mei 2015

Beautygloss Party 2015


Gisteren was ik te vinden in de knalroze ruimtes met duizenden andere meiden, vrouwen en bekende bloggers (of youtubers, of course). Over de kaartjes beschikte ik al vanaf het moment dat ze te koop waren, want samen met een vriendin wouden we hier graag bij zijn. We waren al vroeg op pad om nog even door Amsterdam heen te slenteren, om vervolgens Mascha's evenement bij te wonen.




De hele dag heb ik met mijn camera rond gelopen om zo veel mogelijk vast te leggen, maar na een tijdje kwam ik erachter dat 9 van de 10 foto's zo bewogen zijn, dat er niet meer te zien is dan een roze gloed. Helaas kon ik daar niets meer aan doen, en heb ik daarna rekening gehouden met de foto's, en er een aantal met mijn mobiel gemaakt. Ik laat jullie vandaag een aantal foto's zien die hier en daar wat bewogen zijn, maar ik wou ze toch graag met jullie delen. Sorry daarvoor!

's Ochtends om half tien stonden Esther en ik al bij de MacDonalds tegenover de Beurs van Berlage een Euroknaller naar binnen te werken. Verklaar ons voor gek, maar we konden het niet laten. We liepen door naar de Kalverstraat, waarin we meer winkels bezocht hebben waar we niks gekocht hebben, dan winkels waar we wel wat gekocht hebben. Zelf wou ik graag even de Topshop in, aangezien deze nieuw is en ik er nog nooit geweest was. Helaas niks leuks kunnen vinden, omdat alles overpriced was, jammer!


Nadat we om tien voor twaalf trots de Kruidvat uit liepen met wat make-up, liepen we terug naar de Beurs van Berlage. Het was inmiddels al wat drukker geworden, waardoor we er niet zo snel over deden. Onbewust liepen we linearecta door naar de ingang van het gebouw, totdat we er iets voorbij de Beijenkorf achter kwamen dat we langs de rij van de Party af liepen.. Nadat we achteraan in de rij aangesloten hadden, moesten we nog geen 20 minuten wachten en konden we naar binnen. Bij het wachten kwamen we nog een paar meiden tegen die wij kennen, terwijl we dit niet wisten van elkaar, haha. Eenmaal binnen kregen we het Beautygloss bandje om, en konden we doorlopen. Het was al ontzettend druk binnen, en aangezien de opening nog niet zou beginnen besloten we alvast wat rond te lopen.

Niet veel later, toen iedereen binnen was, kwam Giel het podium op. Giel kennen we allemaal wel: ''Yo, ik ben Giel, - Thomas, - Stefan.'' Komt dat je bekend voor? Helaas waren de andere twee jongens van StukTV niet aanwezig, maar Giel heeft grotendeels van de dag de muziek gedraaid in de grote zaal.

Gregor kwam ook nog op het podium, waarna Mascha verscheen in haar prachtige Lyme JoshV jurk. Zelf vind ik het altijd tof, van die grote openingen. Maakt niet uit waarvoor, openingen zijn leuk. Denk aan de openingen van de finales van So You Think You Can Dance, altijd weer zo'n spectaculaire opening, haha!



Nadat ze het een en ander vertelt had, ging iedereen rondlopen bij de standjes. Er waren vele stands, waaronder die van Rimmel, Dr. van der Hoog, Deautybox, Philosophy en JoshVxBG. In de andere twee (wat kleinere) zalen stonden ook nog wat stands, waaronder die van Lush. In één zaal was een fotoplek waar je met iedereen op de foto kon.

Aan het begin kregen we drie muntjes mee; één voor Dubbel Fris, één voor 100% vruchtensap en een voor een cupcake. Zelf heb ik alleen gebruik gemaakt van de vruchtensap, die uiteindelijk tegenviel en aan Esther heb meegegeven, haha.



Er waren ook workshops, waar wij ons ook voor opgegeven hadden. Helaas waren ze al snel vol en hebben wij dus geen workshop kunnen doen, maar er waren genoeg stands waar je dingen kon laten doen. Zo was Beauty by Lisa er voor wimperextentions, die Mascha zelf ook vaak gebruikt. Je kon je ook laten opmaken en je wenkbrauwen of nagels laten doen. Geen van deze dingen hebben wij gedaan, maar wel ontzettend leuk dat er mogelijkheid voor was.

TP4Y trad op, vele youtubers en bloggers liepen rond, vriendinnen van Mascha waren her en der te vinden en op de schermen werden alle social media foto's getoond met de hashtag #BGparty2015.


Het was een ontzettend leuke dag, waar ik nog duizend woorden over door kan typen. Ik wou nog heel graag met Mascha en Gregor op de foto, maar dit is helaas niet gelukt, waar ik erg van baal. Maargoed, volgende keer beter!

Op het einde kregen we nog een goodiebag mee met een aantal goodies, en ik had bij een aantal stands nog wat gekocht. Ik denk dat ik hier nog een apart artikel over ga maken, dus lijkt je dit leuk, laat het dan vooral even weten in de reacties, want dat vind ik heel leuk! (:

Op Amsterdam Centraal haalden we nog een drankje en wat te eten bij de Starbucks, waarna we de trein in stapte.

Wie van jullie is gisteren ook bij de Beautygloss Party geweest? Of een van de andere dagen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten