dinsdag 26 mei 2015

Oma haar 90ste verjaardag!

Gisteren bereikte mijn overgroot oma een leeftijd van 90 jaar, onwaarschijnlijk knap! We vierden oma's verjaardag op de camping, en het weer zat ook wel lekker mee. We hebben gezellig de hele dag taart gegeten - as always hehe - en hapjes gemaakt. Mijn overgroot oma en ik zijn de grootste taart eters van de familie, en er is gister ook behoorlijk wat taart doorheen gegaan. Oma houd van veel slingers, dus voor haar 90e verjaardag hebben we hiervoor gezorgd ofcourse. Overal slingers, ballonnen en taart. Door de dag heen kwam er bezoek en het zat al gauw vol in de tent; het koelde iets af waardoor we op een gegeven moment naar de tent moesten verkassen. Ik hoop dat de foto's leuk zijn geworden, en natuurlijk om privacy redenen heb ik geen familieleden of kennissen op de foto gezet. 

Liefs.













1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke dag is dat geweest om zo met elkaar te vieren, geniet er maar van dat je Oma die leeftijd ,met jullie mee mag meemaken, ...
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen