donderdag 2 april 2015

What's on my Instagram #2 - March

Dat was dan alweer de derde maand van dit jaar, terwijl ik me kerstmis nog herinner als de dag van gister. Deze maand ging ik uit eten met mijn moeder, tante en nicht, en we hebben heerlijk gegeten! Ook moest ik nog langs de orthodontist voor controle, waar ik ook zo weer buiten stond, mét een paar complimentjes over mijn tanden en lengte, daar worden we altijd blij van! We gingen nog even langs de Primark en MediaMarkt waar ik wat kleding, sieraden en DVD's gescoord heb. Ook maakte ik ruim 6 DIY's in 4 dagen, én ging onze caravan weer naar de camping. 

Volg mij op instagram: @laaar

X ~ Onderweg naar huis op de fiets 's avonds, prachtige lucht! ~ Eerste ijsje van 2015 ~ Het leek toch echt even lente. 

Overheerlijke salamihapjes ~ Maccie na de orthodontist, perfecte combo.. ~ Uit eten met mijn nicht ~ X.

The day after-selfie ~ Nog van toen ik bij de orthodontist was ~ DIY voor pasen ~ Voorjaarsbloemetjes.

Selfie ~ Artikel over je laptop achtergrond! ~ De leuke decoratiebloemen bij mijn overgrootoma ~ De caravan staat weer op de camping!

2 opmerkingen:

  1. Leuke post! Heel mooie foto's ook, je hebt het zo te zien naar je zin gehad de afgelopen maand!

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen