vrijdag 3 april 2015

Nieuwe blogserie: Fashion Friday

Yay! Maak kennis met een nieuwe serie op mijn blog! Vanaf volgende week komt er elke vrijdag een samengestelde outfit van Polyvore online! Elke week maak ik een outfit, en maak hier dan een soort van outfitpost van. 

Ik wou graag een soort van vaste serie op mijn blog, alleen wist ik nog niet hoe of wat. Elke week een outfitpost (daarmee bedoel ik een échte outfitpost, if you know what I mean..) houd ik nooit vol. Daarom leek het mij wel leuk om het nét wat anders te doen, en de outfits via polyvore samen te stellen. Natuurlijk stel ik ze wel zelf samen, en neem ik ze niet over van anderen. 

Meer weet ik eigenlijk niet te melden over dit onderwerp. Aankomende vrijdag zal de eerste outfit online komen, dus hou het in de gaten! (:

Laat in de reacties weten wat jullie van deze serie op mijn blog vinden, ik ben benieuwd naar jullie mening! 

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen