zondag 12 april 2015

Last Friday

Afgelopen vrijdag was het heeeerlijk weer! <3. Ik was met de fiets naar school, en 's middags toen we terug fietsten was het veel te warm om een jas aan te hebben. Thuis heb ik gelijk een korte broek aangetrokken, waar ik de hele middag in heb gezeten. Wat mij betreft mag de zomer nu wel komen, want die zon maakt me stukken vrolijker! Ik fietste terug met twee vriendinnen, en onderweg stopten we even om wat foto's te maken. Zelf vond ik ze wel leuk geworden, en ik hoop jullie ook! Dit weekend ben ik een weekendje in Biddinghuizen, en het weer was gister echt verschrikkelijk. 's Ochtends ging ik bij de winkel broodjes halen, en toen heb ik nog vrolijk in mijn korte broek rondgehuppeld, hoewel dat ook nét kon, terwijl ik nog geen uurtje later binnen zat met de kachel aan, luisterend naar de regen. Zoals jullie in het artikel van gister hebben kunnen lezen is de Wi-Fi hier net zo slecht als het weer, dus uploaden gaat wat lastiger. Vandaag ben ik weer thuis en ga ik voornamelijk leren, as always, op het laatste moment. Anyways, hierbij de foto's die wij vrijdagmiddag hebben gemaakt! Enjoy! <3













Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen