woensdag 29 april 2015

Get to know me TAG

Laatst deed de beginnende youtuber Anna Nooshin de Get to know me TAG, aangezien ze het fijn vond dat mensen wisten wie er achter het kanaal zit. Toen pas besefte ik me dat ik nog helemaal niet zo'n soort TAG heb gedaan op mijn blog, en jullie dus vrij weinig van mij weten. Natuurlijk weet je al het een en ander via de 'Over mij' pagina, en in mijn blogposts heb ik ook al heel wat over mezelf vertelt, maar vandaag zet ik even alles op een rijtje. Ik heb vragen uitgekozen van verschillende vragenlijsten en ze bij elkaar gevoegd, zodat jullie weten wie er nou eigenlijk achter deze blog zit! Het is een enorme lijst met vragen, dus pak er een beker warme chocomelk bij en enjoy <3


Geboortejaar?
Ik ben geboren in 2000, altijd zo'n makkelijk getal om mee te rekenen!

Hoe lang ben je?
Deze vraag krijg ik wel vaker, maar ik weet het eigenlijk nooit precies. Speciaal voor deze gelegenheid ga ik nú meten hoe lang ik ben: 174,2 centimeter, om precies te zijn! (:

Wat is je doel in het leven?
Jeetje, wat een diepgaande vraag.. Mijn doel is vooral om gelukkig te worden, en een gelukkig gezinnetje te hebben in een mooi huis. Dat ik mijn middelbare school afrond en de studies die ik hierna ga volgen ook met mooie cijfers afrond, waarna ik de baan heb waar ik blij van word. Oh, en ik wil later twee katten. <3

Waar ben je bang voor?
Om ooit een giftige spin of slang onder ogen te moeten komen. Waar ik ook altijd bang voor zal blijven is het verliezen van vriendschappen, of dat het contact met familieleden verwaterd. Over een jaar ga ik - als het goed is - van de middelbare school af, en het laatste wat ik wil is vrienden en vriendinnen daardoor nooit meer te kunnen zien of spreken. En wat me redelijk bang maakt is het letterlijk 'verliezen' van personen in mijn omgeving, laat staan familieleden, maar het lijkt mij dat iedereen daar wel een beetje bang voor is, toch?


Heb je je rijbewijs?
Was het maar zo'n feest *zucht*.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Dat er van kerst nog geen seizoen is gemaakt snap ik nog steeds niet. In dat geval kies ik toch de zomer, heerlijk weertje <3.


Ben je een healthy-freak?
Nee. Absoluut niet. De laatste tijd wil ik wel gezonder leven, want wat ik allemaal eet, is ver buiten het 'gezond eten'. Op één dag kan ik zowel een hele zak snickers, als twee milka repen eten, om vervolgens 's avonds pizza te eten. Niet dat ik elke avond ongezond eet, want mama kookt vrijwel altijd heerlijk gezond (thankyou mom <3), maar buiten het avond eten bestaat mijn voeding uit chocola, chocola en chocola. #notashamed


Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Van mezelf heb ik donkerblond/lichtbruin haar, ongeveer tot 20 centimeter onder mijn schouders. Oh, en over mijn haarkleur, het is half oranje/goud-achtig door mijn vreselijke uitgroei. Bij het zetten van mijn highlights is er wat mis gegaan, waardoor ik aan de bovenkant bijna helemaal blond was (!!). Tip: laat nooit je oma highlights zetten! De kleur was zo heftig, dat het er niet meer helemaal uitgehaald kon worden. Ik heb nu redelijk wat uitgroei, en krijg nog elke week de vraag of ik mijn haar geverfd heb: nee! 

Oké, laten we dit probleem gelijk even uit de wereld helpen: ik verf mijn haar niet meer guys! Haha, elke week krijg ik die vraag wel omdat door de zon de highlights feller en lichter worden. Oeps.

Heb je tattoo's of piercings?
Nope, hoewel ik subtiele tattoo's er helemaal niet verkeerd uit vind zien, en navelpiercings vind ik ook ontzettend gaaf. 

Draag je een bril?
Ja! Ik draag een bril voor verre afstanden te bekijken en de digiborden op school. 

Favoriete eten/drinken?
Pfoe, nou vraag je me wat. Ik ben een enorme fan van lasagne, oma's hutspot, wraps en allerlei ovenschotels. Italiaans vind ik ook ontzettend lekker. En van snacks; een hele lijst. Een grote favoriet zijn de macarons, aaah die zijn zo lekker! Ook wraps als snack zijn lekker, en de milka caramel reep gaat er wel 4 keer per week in, als het niet vaker is..

Qua drinken kun je me vaak vinden bij Starbucks, waar ik meerdere drankjes lekker vind. Als ik niet bij de Starbucks ben drink ik geregeld koffie of ijsthee van Lipton. Op school heb ik standaard een flesje water bij me, dat is dan ook het drinken dat ik het meeste drink. 



Favoriete parfum?
Looooolita Lempickaaaa <3

Favoriete ijsje?
De Ben&Jerry Cookiedough, en dan als het kan de allergrootste. Dankjewel.

Met hoeveel kussens slaap je?
Overdag heb ik 9 (!) kussens op mijn bed liggen, maar 's nachts slaap ik er gewoon met twee, haha. 

Ben je een ochtend of een avond persoon?
Dat moge wel duidelijk zijn: een avond persoon. Ik ben 's ochtends mijn bed niet uit te krijgen en als ik er dan uit ben, loop ik als een dronken koe door het huis heen. Tsja, in de ochtend ben ik nooit al te vrolijk..

Ben je geordend of rommelig?
Hoe zeggen ze dat nou? Een geordende chaos? Ik weet niet meer precies hoe je dat zegt, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Mijn kamer is altijd een enorme chaos, maar op gebieden van huiswerk, kastindelingen en bloggen ben ik vaak heel erg geordend.
 
Welke film/serie wil je op dit moment graag zien?
Hm, zoveel. Bovenaan mijn lijstje staat sowieso nog Gooische Vrouwen 2, aangezien ik die nog steeds niet gezien heb *shame on me*, maar films zoals Orange is The new Black en The Notebook wil ik ook nog graag zien. Oh, en ergens in 2015 komt ook een nieuwe film van John Green uit, ik dacht dat dat 'Paper Towns' was, die wil ik dan ook nog graag zien, zodra dat kan.

Heb je een accent?
Nee, ik heb geen accent, maar ik vind het wel ontzettend grappig (op een positieve manier) om accenten te horen. Ik vind het wel wat hebben, dat je in Nederland verschillende dialecten hebt. Zo weet je ook gelijk wie waar een beetje vandaan komt. Heel leuk!

Heb je broers/zussen en hoe oud zijn ze?
Tsja, wat valt daar over te zeggen? Ik heb twee half broers, maar ik heb ze al sinds mijn 4e niet meer gezien. Het is een tweeling, dus ze zijn beide iets rond de eind 20, maar ik weet het echt niet. Best jammer.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven er uit?
Eigenlijk niet heel veel anders dan de meeste mensen: ik sta op, ga naar school, en zodra ik thuis kom pak ik eten en ga ik bloggen of huiswerk maken. Soms ga ik nog hardlopen, skaten of dansen, waarna ik ga avondeten. 's Avonds kijk ik net als heel Nederland naar GTST, en probeer ik mijn moeder over te halen dat ik 'Hotter than my daugter' daarna nog af mag kijken, maar meestal krijg ik het antwoord dat ik het op moet nemen voor de volgende dag. Dan ga ik nog maar wat huiswerk maken, douchen en naar bed. That's it. Vrij saai dus, haha.

Welke sporten heb je beoefend?
Kleutergym, zwemles (voor mijn zwemdiploma's), Jazz-Ballet, turnen en streetdance. 

Welke landen zou je nog graag een keer willen zien?
Afgelopen zomer ging ik voor het eerst vliegen, én voor het eerst op vakantie in het buitenland. Sindsdien wil ik niets liever dan veel landen bezoeken, alles vastleggen op camera en ze vervolgens te delen op mijn blog! Vooral de standaard vakantielanden staan hoog op mijn lijstje, Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland etc. Ook Amerika wil ik nog graag zien, en dan met name Californië. Ik ben ook erg benieuwd naar Aruba, Bonaire, Curaçao. Zodra ik rond de 20/25 jaar ben, wil ik ook graag naar landen zoals Afrika, Thailand en India. Nog genoeg keuze dus, haha!


Nagellak of lippenstift?
Dat moge wel duidelijk zijn: nagellak. Lippenstift is ontzettend leuk en mooi, maar elk glas waar je uit drinkt laat je sporen achter, en het plakt continu. Mooi voor af en toe, maar geef mij maar nagellak! (:


Welk land willen jullie nog graag een keer zien? Let me know! <3

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen