vrijdag 17 april 2015

Flowered summer outfit

Ik zou Larissa niet zijn als ik dit artikel niet om half 9 's ochtends zit te tikken omdat hij vandaag nog online moet.. Vandaag heb ik les van 11 uur tot half 1, dus klagen mag ik zeker niet. Daarna ga ik als het goed is met een vriend en vriendin skaten/skeeleren (is maar net hoe je het wilt noemen, haha), een ijsje halen en weer terug. Anyways, vandaag de tweede outfit, yay! Een outfit die wat meer aan de lieve kant zit, en heerlijk is voor op de wat warmere dagen.

Iedereen kent de skaterskirts wel, een groot favoriet, als je het mij vraagt. Zelf heb ik er ook een in mijn kast hangen, en omdat hij zwart is kun je hem met alles combineren. Net als met high wasted broeken, daar kun je zowel normale topjes/truitjes als crop tops op dragen. Hier heb ik er een vrolijke bloemetjes crop top op gecombineerd, die het gelijk heel zomers maakt.

Over de simpele teenslippers valt weinig te zeggen, maar ik vond de kleuren erg mooi bij de rok en de tas. Hoe simpel teenslippers ook zijn, ik heb ze altijd wel mooi gevonden. In de zomer draag ik ze redelijk veel, hoewel ik genoeg mensen ken die het liefst met dichte schoenen over straat gaan.

De tas vind ik zooo schattig. Er zit een schouderkoortje aan, waardoor je hem makkelijk kunt dragen. Geen idee waarom, maar hij doet me een beetje denken aan wat al die Amerikaanse fashionguru's allemaal dragen, met van die wat stoerdere bruine enkellaarsjes (snappen jullie wat ik bedoel of is dit een beetje onduidelijk? haha).

Wat valt er te zeggen over de witte nagellak? Je houdt ervan, of je houdt er niet van. Ik heb vaak de opmerking gehoord dat mensen vroegen of ik type-ex op mijn nagels had gesmeerd, maar wit is volgens mij de enige kleur die overal bij kan. Over het merk O.P.I. valt niet te twisten, want hun nagellak is gewoon perfect (review needed?!).

En aw, de bloemetjes haarband is té lief. De madeliefjes maken je outfit net wat schattiger, maar deze hoeft er niet per sé bij. Ik zie nu ook dat je dan twee verschillende soorten bloemen in je outfit hebt, dus daar moet je maar net van houden en het mooi vinden.

De gouden ketting die je ziet bij de crop top vond ik ook ontzettend cute. Door de brede hals van de top vult deze ketting de ruimte een beetje. Je zou hem ook nog wat hoger kunnen dragen, maar ik vond hem zo ook wel leuk!

Als laatste, de Victoria's Secret Body Splash. Iedereen weet hoe fijn deze zijn en hoe lekker de meesten ruiken. Fun fact: het gebeurt wel eens dat als ik (of iemand anders) een VS geur op heeft, iemand zegt: 'Hè, is dat (naam van de geur) van Victoria's Secret?', haha! Herkent iemand dit?

De vorige keer had ik niet op de prijzen van de items gelet, en deze keer heb ik daar wél rekening mee gehouden. Alle items zijn zeker budgetproof (onderaan de pagina vind je alle items!).

Liefs, Larissa.

Bloemetjes crop top - LE3NO.COM - €14,-.
Zwarte skaterskirt - LE3NO.COM - €11,-.
Teenslippers - ABERCROMBIE.COM - €28,-.
Handtas - LITTLEBURGUNDYSHOES.COM - €52,-.
Ketting - CHARLOTTERUSSE.COM - €5,67.
Madeliefjes haarband - THEHUT.COM - €3,49.
Victoria's Secret (Luscious Kisses) - VICTORIASSECRET.COM - €13,-.
O.P.I. Nail Lacquer - CHEMISTDIRECT.CO.UK - €8,02.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen