zondag 26 april 2015

First outfitpost


Aaaah, daar is dan eindelijk mijn eerste outfitpost. Een aantal maanden geleden had ik ook al een outfitpost gemaakt, maar ik was hier alles behalve tevreden over, ik zal jullie mijn gezeur besparen ;). Nog niet zo lang geleden besloot ik met een vriendin outfitfoto's te maken, nadat we bij elkaar gegeten hadden. Het was half 11 's avonds, dus je raad al wel dat die foto's niet gelukt zijn. Afgelopen week probeerden we het weer, hoewel ook dit op het randje was. Het was kwart over acht, en we waren net voor schemering. Nadat we deze outfit hadden vastgelegd, maakten we nog foto's van een andere outfit die binnenkort online komt!



Anyway, zoals ik in een aantal andere posts al zei wil ik meer outfitposts online zetten, dit was namelijk ook de bedoeling toen ik mijn blog startte. Maar ik bleef het maar uitstellen omdat het redelijk ver uit mijn comfort zone ligt, maar eens moet de eerste keer zijn :)! Omdat dit dus de eerste keer is, zal hier en daar nog niet alles perfect zijn, so don't judge me for that. Oh, en voor ik het vergeet, de kwaliteit is ook hier niet helemaal perfect, maar dit komt omdat mijn camera leeg was, en we dus alles met mijn mobiel hebben gedaan!









Achteraf viel het toch best mee en vond ik het oprecht leuk, dus er zullen meer outfits volgen! En, al zeg ik het zelf, de foto's zijn best leuk geworden. Natuurlijk zijn er meer blunder-foto's (met rare gezichten of houdingen) dan normale foto's, dus zodra ik er genoeg verzameld heb zal ik ook hier een artikel over maken, haha!

Liefs.

Bloemen top - Only
Blazer - H&M
Jeans - Only
Schoenen - Scapino
Oorbellen - Primark
Ketting - Primark
Armband - Onbekend
Zonnebril - Lucardi

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ook fijn dat je verteld waar alles vandaan komt. En de kwaliteit is goed hoor, niet druk om maken meis.

    BeantwoordenVerwijderen