vrijdag 24 april 2015

Dark angel

Gooooodmorning guys! <3 Wat gaan jullie dit weekend doen? Vandaag heb ik Koningsspelen in het dorp waar mijn school staat, dus ik sta tot half twee vanmiddag op de sportvelden. Zelf ben ik niet iemand die iets met sporten heeft, sterker nog, ik heb er een hekel aan, whoops. We moeten kinderen van groep 1 tot groep 4 begeleiden bij een aantal spellen. Gisteren kregen wij een blad met daarop alle spellen die er vandaag zijn, waarvan er een aantal luiden: 'Springkussen' en 'Appelsap drinken'. Nou, dat moet niet heel lastig uit te leggen zijn, haha! Samen met een vriendin gaan wij drie groepen begeleiden, dus het wordt vast wel gezellig! Oh, en maandag is het dus Koningsdag. Zelf heb ik er niet veel mee, op de knaloranje vlaggetjes die je overal ziet na. Wat gaan jullie doen met Koningsdag? Ik ben benieuwd, vieren jullie het of hebben jullie er niks mee?

Anyways, de outfit die ik voor vandaag samengesteld heb is een wat donkerdere, stoerdere outfit. Stoer vind ik niet echt het goede woord, want wat is stoer? Een liefelijke outfit is het in elk geval niet, maar meer casual.

De donkergrijze top vond ik ontzettend leuk. Er is een naam voor dit soort print dat je op de top ziet, maar een vriendin van mij en ik kunnen er niet op komen, en zelfs Google kan me niks vertellen. Dus weet jij de naam hiervoor, let me know, want ik kan er niet op komen!

De tanktop heeft een wat grove print, en vond ik an sich wel leuk staan bij de ripped jeans, wat ook wat grover oogt. Een beetje nonchalant, niet al te netjes. Zelf zou ik de tanktop aan de voorkant in je broek steken, en aan de zij- en achterkanten eruit laten steken, voor een wat mooier effect.

De witte Vans zijn zo tof! Bij de witte All Stars heb je een rood randje aan de zijkant, en bij Vans niet. Ze zijn compleet wit, wat ik wel wat vind hebben. De witte All Stars met de rode streep vind ik ook ontzettend gaaf, maar deze Vans kun je bij net iets meer combineren, aangezien er geen felle kleur in zit. Ontzettend mooie schoenen dus, en omdat ze net zo simpel zijn als het topje, vond ik ze er perfect bij passen, haha.

De rugtas is echt zo'n typisch 'hipster 2.0' tas. Zelf zou ik er niet zo snel mee lopen, maar ik vond hem wel leuk bij deze outfit staan. Voor een normale schooldag is deze rugtas een stuk handiger dan een handtas, en ik moet eerlijk toegeven dat een handtas bij deze outfit niet zo leuk staat als een rugtas, if you know what I mean.

Wat valt er nog te zeggen over de zwarte nagellak? Zwarte tas, grijs shirt, witte schoenen, geen felle kleurtjes of opvallende printjes. Zwarte of witte nagellak staat hier het leukste bij, if you go black and white, stay black and white. Als je er nu een blauwe nagellak bij zou doen, zou dat redelijk outfitbrekend zijn. Tuurlijk kan het leuk staan, maar als je dan toch je nagels lakt, kies dan een zwarte of witte, haha.

Het is dat ik een grote fan van Samsung ben, maar als ik een iPhone had, had ik dit mobielhoesje for sure in mijn stash gehad. Ik heb een stuk of 8/10 mobielhoesjes, terwijl ik eigenlijk nooit een hoesje om mijn mobiel draag. Het grafische design op het hoesje vind ik zo tof! Misschien maar even zoeken naar een Samsung versie van dit hoesje.. And as you can tell: zwart met wit, want kleur ontbreekt in deze outfit.

Wat vinden jullie van deze wat donkere outfit? Ik denk dat je ervan moet houden, want misschien vind jij het iets té. Laat het me weten, want ik ben echt benieuwd naar wat jullie van deze outfit vinden. Ik vind hem in elk geval erg gaaf! 

Donkergrijze tanktop - WWW.RVCA.COM - €26,-
Ripped skinny jeans - WWW.HM.COM - €42,-
Witte Vans - WWW.ASOS.COM - €66,-
Rugtas 'You can't sit with us' - WWW.TEEISLAND.CO.UK - €21,-
Mobielcase grafisch print - WWW.ETSY.COM - €7,07
Zwarte nagellak NARS - WWW.LIBERTY.CO.UK - €21,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten