dinsdag 7 april 2015

Copper is the new black

Je ziet het koper steeds vaker voorbij komen, en ik moet zeggen dat ik het zelf ook best leuk vind staan in je interieur. Dit jaar is koper een grote interieur trend, en als je iemand bent die zich aan alle trends houdt, zal je het vast allang weten en misschien zelfs al in huis gehaald hebben. Op Pinterest zocht ik een aantal voorbeelden van koper die op verschillende manieren gebruikt kan worden, en je kan het zo gek niet bedenken. Zelf ben ik het meest fan van de koperen lampen, die je ziet in de onderste collage, met open gaten ertussen. Trouwens, alle vier de foto's uit de onderste collage zijn mijn favorieten, hoewel je niet zo snel een koperen fiets op straat zult zien, maar het idee is leuk, haha! Ik ben erg fan van deze trend en ik hoop dit jaar nog een koperen item te scoren voor op mijn kamer! Wat vinden jullie van deze interieurtrend? Liefs.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten