zaterdag 11 april 2015

Cold in Spring


Iets later dan gehoopt, is dan toch de eerste outfit online! Doordat ik gisteren helemaal nergens Wi-Fi kon vinden en het net leek alsof ik in the middle of nowhere zat, kon ik geen blogpost schrijven. Nouja, een dagje later dan maar. De eerste outfit is een outfit die je in de lente kunt dragen, niet te koud en niet te warm.

Het witte kanten topje heb ik gecombineerd met een rode jeans, aangezien een korte broek nog niet echt fijn is. Gister was het ontzettend lekker weer en kon je gemakkelijk in je korte broek zitten, maar vandaag ziet het weer er tot nu toe nog niet veelbelovend uit. Zelf vind ik het topje ontzettend schattig, en tegelijkertijd lekker casual omdat er niet allerlei troep of felle kleurtjes aan of op zitten. I Like!

Om je blote armen tegen kippenvel te beschermen koos ik een zwarte jack uit die je eroverheen kunt doen. Ik kwam er later pas achter dat ik met het samenstellen van deze outfit niet heel erg op de prijzen had gelet, dus erg betaalbaar zijn niet alle items, maar vanaf aankomende week zal ik hier rekening mee houden! Ik geef dus ook toe dat het leren jack onbetaalbaar is (boven de €1000,-), maar tegenwoordig kun je in elke kledingwinkel wel een leren jack vinden die wél betaalbaar is!

De witte sneakers passen leuk bij het witte topje en zijn lekker simpel, ze passen overal wel bij. Als laatste de zonnebril, voor de momenten dat de zon tóch nog een beetje doorkomt. De parfum van Marc Jacobs is gewoon een toevoeging die bij elke outfit zou kunnen, hoewel ik niet weet hoe hij ruikt, maar dat zal vast wel goed zijn, haha!

Zoals ik al zei houd ik de volgende keer rekening met de prijzen van de items, zodat deze voor iedereen geschikt zijn. Ook kun je standaard onderaan deze blogpost zien waar alle items vandaan komen en hoe duur deze waren! Als jullie nog bepaalde outfits willen zien, laat het mij dan ik de comments weten, zodat ik daar een outfit mee zou kunnen maken! 

Fijne - regenachtige - dag! X

Witte kanten top - H&M.COM - €21,-
Rode Jeans - HARRODS.COM - €255,-
Witte Sneakers - TOPSHOP.COM - €32,-
Zonnebril - SHOPZEROUV.COM - €10,-
Marc Jacobs Perfume - NORDSTROM.COM - €71,-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen