zondag 1 maart 2015

What's on my Instagram? #1 - February

Maart is van start gegaan en hoewel februari een kortere maand is dan alle andere maanden, is hij vrij langzaam gegaan, voor mijn gevoel. Mijn vakantie is net afgelopen, en ik heb een behoorlijk drukke week achter de rug, wel leuk, dat wel. Op maandag, dinsdag, vrijdag en zaterdag sprak ik af met vrienden, ben ik naar Dronten geweest, heb ik twee keer de film Hartenstraat gekeken én heb ik voor het eerst pizza's gemaakt. Dinsdag kwamen ook onze nieuwe meubels binnen (lees: nieuwe kast, eettafel en salontafel) en lag ons huis dus in puin. De dag erna kwam mijn nieuwe bed binnen, dus lag dit keer mijn slaapkamer in puin, in plaats van de huiskamer. Donderdag was mijn moeder jarig en heb ik salamihapjes gemaakt, en surprise: heel veel taart gegeten. Gisteravond zaten mijn moeder, Sophie en ik om 19:00 klaar voor de tv voor Paul's Puber Kookshow waar een vriendin van mij vertelde over haar stoma, oh wat ben ik trots op haar! 's Avonds had ik nog een feest met een aantal van mijn basisschool. Het was erg leuk om iedereen weer even te zien en te spreken, en gezellig was het zeker! Aangezien ik de hele vakantie geen boek heb aangeraakt en mijn magister geen een keer heb geopend, mag ik vandaag hard aan de slag voor school. Gelukkig heb ik niet heel veel huiswerk, én heb ik maar één toets aankomende week.
De afgelopen maand heb ik - zoals gewoonlijk - behoorlijk veel op Instagram gepost. Ik gebruik Instagram dagelijks en het is mijn favoriete app. Vandaag zet ik (bijna) al mijn Instagram foto's van de maand februari voor jullie op een rijtje! 

Volg mij op instagram: @laaar

X ~ Favoriete haarmaskertje ~ Selfie! ~ Throwback Turkey ~ Quote.

Throwback last springseason ~ Hardlopen met het zonnetje door de sneeuw, prachtig ~ Onderweg naar de danswedstrijd met Chantal ~ In de bus richting een meeloopdagje op het MBO ~ In een tussenuur ons haar krullen in de aula, kan gewoon.

 Paar maanden geleden in ons hoofdstadje ~ Gezond ontbijtje ~ De mooie bloemen die mijn moeder voor haar verjaardag kreeg ~ De hartige muffins die ik maakte ~ X.

 Vorig jaar op de camping ~ Nagels pastelblauw gelakt ~ Het nieuwe H&M boek met de lente collectie ~ Muësli liefde ~ Valentine's day outfit.

Oma's overheerlijke hapjes ~ Beetje gek moet kunnen ~ Nog zo'n heerlijk oma-recept ~ Voorjaarsbloemetjes ~ Pizza die ik maakte met Sophie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen