donderdag 5 maart 2015

Trend: Pastels


Jaaa, de schattige babyblauw, zachtroze en lila kleurtjes komen terug. Ik vind pastels zelf de leukste kleur om in je outfits te hebben, omdat ze zo lief en zacht ogen. De pasteltrend is al een aantal jaar 'in', evenals als dit jaar. De winkels hangen en staan er letterlijk vol mee. Niet alleen zijn pastelkleuren mooi in je kleding, maar ook in je interieur ziet het er leuk uit. Vooral de pasteltinten in je interieur rond de lente, ben ik dol op! Van de kleinste (babyblauwe) vaasjes tot hele (liefroze) banken of tafels, just give me one moment please, I love them. Ik zocht op Pinterest afbeeldingen van de pasteltrend, en ik had niet verwacht dat er zóveel foto's van waren, wauw! Je kunt de pastels werkelijk overal in toepassen, onbewust zien we ze overal. Wat dacht je van de hartjessnoepjes of de pastelgekleurde marshmallows? Ook in servies zie je het heel erg veel, en zelfs de buitenkant van huizen in babyroze, het kan allemaal tegenwoordig. Wat vinden jullie van deze trend?


                                                                    bronnen: Pinterest




Geen opmerkingen:

Een reactie posten