donderdag 26 maart 2015

Spring nail polish
























Je hebt van die typische lente-nagellakjes die je meteen een lente gevoel geven als je ze ziet. Hoewel het technisch gezien al lente is, zien we hier buiten vrij weinig van terug. Vandaag deel ik een paar lente musthaves voor op je nagels, want wie houdt er nou niet van de zachte pastelkleurtjes op je nagels?




138 L.O.L. (ESSENCE COLOUR & GO)
Waarom ze hem deze naam hebben gegeven, ik weet het niet. Groen is vaak een gewaagde kleur, dit was ook altijd zo met de elastiekjes om je beugel - voor de beugel-ervaren mensen onder ons -. Of het ziet er fris en leuk uit, of het is het nét niet. De gifgroene kleur die ik hier draag is naar mijn mening een prima kleur, hoewel hij wel ontzettend fel is. Je zult er aan moeten wennen, als je niet vaak zulke felle nagellak draagt, maar in de lente kun je je prima op straat vertonen met deze kleur.


146. THAT'S WHAT I MINT! (ESSENCE COLOUR & GO)
Blauw, ik vind het helemaal geweldig. Pastelblauw is het mooist, en laat nou net deze kleur pastelblauw zijn. Heerlijk zomers kleurtje die vaak makkelijk te combineren is. Wel zijn er écht twee lagen nodig wil deze goed dekken, maar dat is met de meeste nagellak zo, dus dat is niet erg.


167. CANDY LOVE (ESSENCE COLOUR & GO)
Deze nagellak liet me verbazen. Aan het potje zelf zie je wel dat de nagellak wat kleine, bijna-niet-te-zien glittertjes, maar zodra je je nagels ermee lakt, zie je hier niks van terug. Het enige wat je wél ziet, is dat het hier en daar wat korrelig is. Op zich ook niet verkeerd, want deze kleur an sich is prachtig. Zodra je de nagellak er later af haalt, zitten ineens je hele handen onder de glitters. Waar ze vandaan komen, geen idee, maar ik denk dat de glitters het korrelige effect geven, en je ze niet ziet door de nagellak die eroverheen gaat. Minpuntje: na twee keer lakken dekt hij nog steeds niet goed, zoals je op de foto hierboven ziet. Om het mooi dekkend te maken, zal je denk ik toch wel 3, misschien wel 4 keer erover heen moeten gaan, jammer!


191. LOVE IS IN THE AIR (ESSENCE COLOUR & GO)
Om te beginnen: prachtig dekkende kleur, houd ik van. Een kleur die je ten eerste bruiner laat lijken, wat altijd handig is voor in de zomer, en ten tweede heerlijk fel is, en dat is waar wij van houden. Je moet er aan wennen, ik wel in ieder geval, maar een keer uit je comfortzone kan ook geen kwaad.


830. LILA (HEMA LONG LASTING)
Lila vind ik niet echt voor een bepaald seizoen, maar mooi in de lente is hij zeker wel. Lila is altijd een favoriete kleur van mij geweest, en ook op mijn nagels vind ik het een prachtige kleur. Goed dekkend, maar dat zijn de meeste Long Lasting nagellakjes van de Hema wel, blijven fijn!


835. BABYBLUE (HEMA LONG LASTING)
Wéér een blauwe, ik weet het, maar blauw verveelt nooit. De blauw die ik eerder liet zien, is meer de pastel richting op, wat zachter. Deze is net iets harder en opvallender, mag ook wel is voor komen. Zoals ik al zei, love voor de Hema nagellak, niks mis mee en lekker cheap, we like!


De Essence Colour & Go nagellak is te koop in verschillende drogisterijen voor €1,69 per stuk.
De Hema Long Lasting nagellak is te koop bij Hema voor €2,50 per stuk.

Wat is jullie favoriete lente kleur voor op je nagels? 

4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Handig dat je de namen er ook bij zet. Misschien handig voor de volgende keer om ook de prijs er bij te zetten :) En wauw je nagels zijn zo lang!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je compliment! En de prijzen staan onderaan het artikel! (:

      Verwijderen