donderdag 19 februari 2015

Yay or nay: de 'hipsterknot'

Het lijkt wel of we allemaal niet meer kunnen kiezen tussen los haar en een knotje tegenwoordig, vandaar dat we dachten: ach, we doen het gewoon lekker allebei! We kunnen het zo 'lelijk' mogelijk maken, want hoe meer messy het eruit ziet, hoe mooier het lijkt. Ze gaven het de naam 'hipsterknotje' en nu draagt iedereen dit kapsel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het zelf nooit draag, maar dat komt omdat ik gewoon te lui ben om mijn knotje dan telkens opnieuw te doen omdat hij met mijn halve haar - je hebt tenslotte alleen de bovenkant - niet goed blijft zitten. Toch vind ik de 'hipsterknot' ontzettend leuk, hoewel de meningen daarover verdeeld zijn. Je hebt mensen die er een vreselijke hekel aan hebben, maar zo hebben anderen hun haar nooit meer anders. Ik zit er tussenin, ik vind het leuk, maar draag het zelf vrijwel nooit.

                                                                 bron: fashionjunky.nl

Wat vind jij van een hipsterknot? Ik ben benieuwd. Yay or nay?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten