maandag 2 februari 2015

Review Andrélon Happy Highlights Masker


Vandaag weer een review voor jullie: dit keer over een masker voor je haar. Ik heb zelf highlights in mijn haar, en dat er een speciaal masker voor is uitgevonden, is natuurlijk erg fijn! Een normaal masker voor je haar is met highlights ook geen probleem, maar dit masker pakt met name de highlights aan. Ik was erg benieuwd naar wat dit product met mijn haar zou doen, dus bij deze geef ik jullie mijn mening over dit masker!
Dit masker, speciaal ontwikkelt voor je highlights, schijnt je haar weer te herstellen na het oplichten van je haar door de highlights. Als je op de site van Andrélon kijkt naar een duidelijkere beschrijving van de werking van dit masker, vertellen ze je dat het je haar sterker maakt, en dat de highlights er natuurlijker uit komen te zien. Ik vond het de moeite waard om te testen, dus dat heb ik gedaan. Kijken jullie mee naar het resultaat?


De geur van de olie komt je tegemoet als je de dop open maakt. Een heerlijke geur - niet de technische olie van auto's, maar de verzorgende olie ;). De JoJoBa olie die verwerkt zit in dit masker, verzorgt en verzacht je haar. Het zorgt er ook voor dat de kleur van je highlights niet vervaagd. 

De gebruiksaanwijzing van dit product is dat je het elke dag kunt gebruiken, na het wassen van je haar. Zodra je het masker hebt aangebracht op vochtig haar, moet je ongeveer 1 minuut wachten, en het daarna uitspoelen. Ik heb lang steil haar, en het eindresultaat zal misschien af kunnen wijken van mensen met een bos krullen of kort haar. Op de achterkant van de tube staat als tip om met lang haar, het masker aan te brengen vanaf 5 centimeter vanaf de haaraanzet tot aan de punten. 

Meteen zodra je het masker in je haar smeert, voel je dat je haar zachter word. Nadat je je haar na 1 minuut uitspoelt, het kan aan mij liggen, is je haar helemaal klitloos en überzacht. 

Zodra je haar droog is voel je inderdaad meteen dat je haar anders aanvoelt: zachter en soepeler. Of je highlights er natuurlijker uit komen te zien is na één keer gebruiken nog niet te zien, dus na een aantal keer gebruikt te hebben, zagen mijn highlights er inderdaad natuurlijker uit. Het verschil was niet groot, maar wel zo dusdanig dat het te zien was. 


Als ik dit product nog een keer zou aanschaffen (wat ik zeker ga doen), doe ik dat onder andere voor de highlights, waar deze lijn voor bedoelt is natuurlijk, maar ook voor het feit dat je haar er vele malen zachter door wordt. Ook ben ik erg benieuwd naar de andere producten van de Happy Highlights- lijn, dus die zal ik vast en zeker ook een keer uit gaan testen!

Ik denk dat voor mensen zonder highlights dit masker ook aan te raden is, alleen al door de voedende en verzachtende werking. Ik weet niet of het kan, maar zo wel raad ik het iedereen aan, met of zonder highlights.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten