maandag 23 februari 2015

My day in pictures #1


Hoi allemaal! Hoe was jullie zondag? Voor sommigen is school vanochtend weer begonnen - of moet hij nog beginnen - maar voor mij begint vandaag 'officieel' mijn vakantie *happy dance*. Gisteren heb ik de hele dag mijn camera in mijn hand gehouden om vast te leggen wat ik op zo'n lui dagje allemaal doe, interessant of niet, ik vond het wel wat hebben, zo een hele dag alles fotograferen wat je doet. Enjoy today! 



's Ochtends werd ik wakker rond half 9 en ging ik om 9:42 uit bed, Nog redelijk vroeg, voor mijn doen.


Ik ontbeet met Optimel in de frambozen smaak, en natuurlijk een broodje Nutella want oh, wat houd ik van Nutella..


Daarna ging ik lekker op de bank tv kijken met een dekentje. Dit dekentje is van de Primark, en het is oprecht het warmste en zachtste dekentje die ik ooit aangeraakt heb.


Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb er een nieuwe verslaving bij. Voor wie het spel niet kent: het is de bedoeling dat je met een diertje de weg, het treinspoor en gras oversteekt met druk verkeer. Je kunt verschillende diertjes, en volgens mij zelfs celebrities, 'winnen', haha. Hier was ik wel even zoet mee gisteren (niet alleen gisteren, trouwens..).


Ook kreeg ik dit superlieve (en leuk ingepakte) pakketje van Sophie en haar moeder, omdat ik een artikel had geschreven over de kunstcadeaushop (zie hier). Ontzettend lief, dus heel erg bedankt daar voor (with lots of love, hihi)! In het pakketje vond ik een leuk notitieboekje met 4 potloden met quotes er op, love it. Ook zat er nog een kaart bij met een lieve tekst erin, aah!


De quotes die op de potloden staan, motiverend. (:


Ik pakte er een chocolade reep bij en kroop achter mijn laptop om wat artikelen te schrijven en ideeën te bedenken. 


Ook keek ik nog op Bloglovin', die mij vertelde dat Femke een nieuw artikel had, dus die moest ik natuurlijk ook even lezen!


Ik keek voor camera's aangezien ik graag een betere camera wil die meer functies heeft en scherpere foto's kan maken. Ik kwam uit op deze, waar ik natuurlijk het geld niet voor heb, maar dit word vanaf nu wel mijn spaardoel. Ik vraag me af hoelang ik het volhoud, maar als het goed is zou ik hem over ruim een jaar (pas) kunnen kopen, ai, duurt nog even..


Met kerst kreeg ik deze oogschaduw en ik ben echt een drama queen 2.0 als het gaat om oogschaduw of eyeliner. Ik had deze oogschaduw al een keer geprobeerd, maar omdat het niet lukte had ik de hoop al snel opgegeven. Ik besloot het opnieuw te proberen, en dit keer lukte het iets beter dan ik dacht, maar oogschaduw zal nooit mijn beste vriend worden. 


''Bad decisions make good stories''


Wat zijn het toch ook schatjes 


Voor een artikel moest ik weten op welke datum Pasen dit jaar valt, tsja, voor zulke vragen moet je niet bij mij zijn, dus ik vroeg het Google (ja, alweer).


's Avonds keek ik mijn absolute favoriete serie..


... samen met tijgernootjes. 


Na Moordvrouw komt natuurlijk serie nummer 2: Divorce! Ook deze serie volg ik op de voet, alhoewel ik het nooit op zondag zelf kijk. Ik kijk het altijd doordeweeks terug, maar gisteren kwam daar verandering in. 

Dit was hoe mijn dag er gisteren uit zag! Ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden, dus laat zeker in de reacties weten of ik dit vaker moet doen of niet! Moet je morgen nou weer hard aan de bak, veel succes! Voor de vakantiegangers, genieten maar!

Liefs.

1 opmerking:

  1. Moordvrouw + Divorce jup zo ziet mijn zondag avond er ook altijd uit!

    BeantwoordenVerwijderen