woensdag 4 februari 2015

Favorieten januari


Een onderdeel op het gebied van bloggen wat ik niet elke maand zal doen, maar af en toe wel leuk vind om met jullie te delen. Ik laat jullie al mijn favorieten producten of items zien die deze maand bijzonder vaak gebruikt zijn door mij en die mij hebben verbaast over de werking ervan. Er zit dit keer ook een boek bij, en een kleine DIY als afsluiter.



Nivea verzachtende tonic, reinigingslotion en verzachtende reinigingsmelk
Deze drie producten hebben mij heel erg verbaast, op het gebied van het make-up afhalen, en het reinigen van je huid. De producten zijn redelijk aan de goedkope kant en werken ontzettend goed. Ik gebruik ze nu elke ochtend en avond en ik ben er erg tevreden over. Dit zijn zeker producten die ik opnieuw zou blijven kopen.


Vaseline Queen Bee
Correct me if I'm wrong: dit lipproduct van Vaseline ligt nog niet zo heel erg lang in de winkel, maar ik kan met zekerheid zeggen dat dit tot nu toe het beste lipproduct is die ik ooit heb gebruikt. Nou moet ik zeggen dat ik niet snel iets op mijn lippen smeer, dat plakt allemaal zo erg, en vaak worden je lippen er ook nog is korrelig door, waarna ze alsnog kapot gaan. Ik las het review op de blog van Jiami, waarna ik het wel moest proberen. En surprise: ik gebruik hem elke dag sinds ik hem heb. Geen korrels, geen velletjes, en je lippen worden er ook nog is super zacht van.


Aloë Vera Hand & Nail cream
Ik heb een stuk of 4 handcrèmes, maar sinds ik deze heb blijven de overige 3 in mijn kast liggen. Deze verzorgende hand en nagel crème van Aloë Vera ruikt super lekker en blijft niet vettig op je huid (tenzij je er natuurlijk een overdosis van op je hand smeert). Buiten dat ziet de buitenkant er ook heel vrolijk uit (:. Ik ben trouwens niet de enige die fan is van deze handcrème, maar ondertussen is hij bijna mijn hele klas doorgegaan, en volgens vond iedereen hem wel fijn - buiten degene om die er al hun krachten op zetten, waarna hun hele handen vol lag met een vettige laag, haha -.


Victoria's Secret body spray
Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe dol ik ben op deze body spray's van VS. Een tijdje geleden kocht ik de body lotions van dit merk, en toen ik zag dat deze body spray's in de aanbieding waren bij de Kruidvat wist ik niet hoe snel ik daar heen moest. Normaal zijn deze body spray's behoorlijk prijzig, en nu waren ze voor de helft van de prijs, not bad, right? Ik gebruik ze elke dag afwisselend, en ze zijn ontzettend fijn. Laat in de reacties weten of je hier een review van wilt zien!


Boek: Toen ik je zag - Isa Hoes 
Ik moet toegeven dat ik niet snel boeken lees, af en toe, als een boek me echt aanspreekt, wil ik hem nog wel is lezen. Of omdat ik voor school een opdracht heb. In dit geval zijn het beide opties: ik moet een boekpresentatie houden voor school, en tegelijkertijd spreekt dit boek mij heel erg aan. We hebben hem al een tijdje in huis liggen, omdat mijn moeder hem heeft gelezen. Ik had er meerdere verhalen over gehoord, en was er ooit ook wel is in begonnen, maar nooit serieus gelezen. Tot deze maand, wat een goed boek! Sowieso vind ik het (waargebeurde) verhaal dat Isa vertelt erg interessant, maar buiten dat is het ontzettend goed geschreven en zit er een duidelijke verhaallijn in. De meeste zullen hem al wel gelezen hebben, maar zo niet raad ik je dit boek zeker aan.  



Notebook - Hema (DIY)
Mocht het nog niet duidelijk zijn dat ik een obsessie heb voor notitieboekjes en opschrijfboekjes, ik heb de halve Hema in mijn bezit. Niet letterlijk natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel. Dit is een kleine DIY die ik niet leuk genoeg vond voor een apart artikel, dus hem hierin verwerk!
Het enige wat je nodig hebt voor deze DIY is een (notitie)boekje, wat stiften/gekleurde fineliners en een paar tijdschriften. De bedoeling is dat je dit schrift het hele jaar door gebruikt voor allerlei vrolijke dingen (op de foto hieronder zie je een voorbeeld). Ik heb onder andere mijn bucketlist voor 2015 erin opgeschreven, een aantal films die ik wil kijken dit jaar en ga zo maar door. Ook wil ik elke maand mijn Goals van die maand erin opschrijven, geïnspireerd op het idee van Teske (Teskuh.nl). Wat ik ook doe, is tussendoor wat inspirerende of motiverende teksten, quotes of afbeeldingen uit tijdschriften knippen, en ze vervolgens erin te plakken. Je kunt ook afbeeldingen van het internet halen en ze uitprinten, of op Pinterest wat quotes zoeken en ze zelf overschrijven. Erg leuk om af en toe weer even in te kijken, zodat je weer gemotiveerd bent om leuke dingen te doen.


Dat waren mijn favorieten van januari, wat zijn jullie favoriete producten of items? Let me know in the comments!

4 opmerkingen:

  1. Victoria's secret! Loveeee them, heb er hier 14 flesjes van staan. Maarja, wat moet je hè? Als ze bij je werk in de actie komen moet je ze wel meenemen!

    Liefs,
    Maike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht dat ik er met 5 al veel had, haha!

      Verwijderen