maandag 5 januari 2015

Q&A a day

Notitieboekjes, opschrijfboekjes en alles wat daarmee te maken heeft: ik kan er geen genoeg van krijgen! Mijn kast ligt er dan ook vol mee. Vandaag heb ik een soort van review van een van mijn favorieten. Kun je een boek eigenlijk reviewen, of noem je dat anders? Anyway, ik ga jullie vertellen wat het inhoudt, en waarom het zo leuk is!



Ik had dit boekje gevraagd voor mijn verjaardag, en afgelopen jaar, op mijn verjaardag (30 augustus), kreeg ik hem van een vriend. Augustus en januari zijn véél te ver van elkaar vandaan, en ik heb er dan ook moeite mee gehad om het boek in de kast te laten liggen, tot nu. Het is januari, en het mag. Eindelijk.

De bedoeling van dit boek is dat je 5 jaar lang elke dag een vraag beantwoord. 5 jaar lang op dezelfde dag dezelfde vraag. Dus bijvoorbeeld 1 januari krijg je de vraag: ''What is your mission?''. Deze vraag beantwoord je 5 jaar lang op 1 januari. Elke dag is er een andere vraag. Leuk voor later, want je kan goed vergelijken hoe je in 5 jaar anders over dingen denkt, of misschien wel hetzelfde.


Ik had het boek gezien op bol.com, en ik had hem A4 formaat verwacht. Helaas is dit niet het geval, hij is ongeveer A5, ietsjes kleiner zelfs. Omdat hij behoorlijk dik is, is het vrij moeilijk om er in te schrijven, vooral als je in het midden bent. Wel een nadeel, maar dat verpest de pret niet natuurlijk!
Het boek heeft een soort van kartonnen kleur buitenkant, een hardcover. De zijkant van de bladzijdes is goud, wat ik een erg leuk detail vindt.



Alle vragen zijn in het Engels gesteld, voor zover ik weet is er geen Nederlandse versie van dit boek. Dit maakt het af en toe moeilijk om te lezen, maar je komt er wel uit! Ik ben erg benieuwd wat ik er over 5 jaar allemaal in geschreven heb!



Ik kan iedereen die boek aanraden! Je kunt hem hier bestellen voor €18.99. Wat vinden jullie van dit boek? Vinden jullie het leuk als ik dit soort artikelen schrijf? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen