woensdag 14 januari 2015

Love the little things in life #1

Een quote die veel gebruikt wordt en je overal op We Heart It wel kan vinden: ''Love the little things in life''. Je staat er eigenlijk nooit zo bij stil hoe dankbaar je iets moet zijn dat het er is, hoe klein het ook is. Simpele dingen, maar toch hele leuke. Vandaag heb ik het met jullie over de kleine dingen waar ik blij van wordt, en die mij gelukkig maken. Ik wil hier meerdere posts over maken, omdat ik het wel een belangrijk onderwerp vindt en jullie misschien in sommige dingen kan laten inzien dat, hoe klein het ook is, je er toch van kunt genieten.


1. Vrienden
Een lekker standaard onderwerp, maar mijn vrienden en vriendinnen zijn echt de beste. Ik kan stuk voor stuk op ze rekenen en met ze lachen. Helaas spreek ik niet veel met ze af. Zoals je in mijn artikel over goede voornemens hebt kunnen lezen, wil ik aankomend jaar vaker wat met vrienden en vriendinnen doen. Ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder mijn lieve vrienden, haha.

2. Bloggen
Ik schrijf al sinds ik kon schrijven verhaaltjes, en ik ben dus blij dat er zo iets als bloggen bestaat. Ik vindt het heerlijk om van me af te schrijven en dingen met jullie te delen. Dat is niet zo gek, toch? Ik vindt het bloggen maar al te leuk, en ben voorlopig ook niet van plan om ermee te stoppen!

3. Mijn katten
Ik wil niet overkomen als een soort van kattenvrouwtje (niet dat daar iets mis mee is hoor), maar ik ben voor zover ik me kan herinneren opgegroeid met katten (oké, héél vroeger had ik een hond..). Nog steeds heb ik 2 hele lieve katten, die trouwens de liefste van de wereld zijn ;).

4. Fotograferen
Ik weet niet zeker of je dit een klein ding kan noemen.. Je hebt er overigens minimaal een mobiel of camera voor nodig, dat is niet iets kleins.. Maargoed, fotograferen maakt mij altijd heel blij. Ik ben geen professioneel fotografe, dat wordt ik ook  niet. Iedereen moet een keer alle effecten en instellingen op zijn mobiel of camera uitproberen. Ik vindt het zelf erg leuk om nieuwe dingen te leren wat betreft het foto's maken, en later zou ik er ook wel iets mee willen doen, buiten mijn werk op dat moment om. Maar dat is later, nu geniet ik van elke foto die ik maak! :)

Dit zijn een paar kleine dingen waar ik op dit moment van geniet, natuurlijk zijn er wel meer, maar die zullen de volgende keren benoemd worden. Van welke kleine dingen genieten jullie? Laat het achter in de reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten