maandag 12 januari 2015

Last sunday

De tweede schoolweek van dit jaar is van start gegaan. De eerste week vond ik redelijk snel gaan, en als afsluiter van deze week gingen we van zaterdag op zondag naar mijn familie in Utrecht toe. Het leek me wel leuk om op zondag een soort foto dagboek te maken, om jullie te laten zien wat ik deze dag heb gedaan. Het was nog de vraag of de foto's interessant genoeg werden om met jullie te delen, maar ik heb besloten dit artikel toch online te zetten! De bedoeling was dat dit artikel gister al online kwam, maar omdat het overzetten van de foto's naar mijn laptop enige tijd kostte, komt hij nu pas online. Het artikel dat voor vandaag gepland was, is verplaatst naar een andere dag. Kijken jullie mee?


's Ochtends in bed had ik ineens veel motivatie om lekkere recepten uit te proberen, dus ik ben gaan zoeken en heb het heen en ander opgeslagen om een keer te gaan maken! Dit is de site leukerecepten.nl, waar ze ontzettend lekkere recepten hebben staan, neem daar dus zeker even een kijkje!


Ook las ik meerdere verhalen van een aantal blogs die de MyMuesli erg aanraden. Ik heb dit zelf nog nooit uitgeprobeerd, maar ga dit zeker een keer doen! Deze muesli combinatie had ik samengesteld, ziet er best lekker uit, toch?


We ontbeten met heerlijke broodjes, yum.


En eitjes mogen ook niet ontbreken. Wie kent deze ei meter? Of noem je het geen ei meter? Ik wist nooit dat het bestond, maar blijkbaar kun je ervan aflezen wanneer je ei hard/medium/soft is, best handig voor als je in een gezin leeft met allemaal verschillende wensen, haha!


Achter deze thee zit een best apart verhaal. Ik heb nooit thee gelust, ik vond het altijd te waterig. Ik wil ontzettend graag thee lusten, en ik had dan ook meerdere smaken geprobeerd. Mijn tante kwam met deze smaak, en die zag er zo lekker uit dat ik hem moest proberen, ik bedoel, ooit moet ik het lekker vinden, toch? Surprise: ik lust eindelijk een thee! Met heel wat suiker erdoor heen vind ik hem heerlijk. 


Natuurlijk moest er ook weer geleerd worden: maatschappijleer. Ik heb deze week een toets over politiek, wat ik best interessant vind!


's Middags gingen we met mijn tante en nicht naar de Ikea. Ik kom zelden bij deze winkel, aangezien er bij ons in de buurt geen een zit. Best jammer, want ze hebben best goede spullen. Het was trouwens een best grijze dag, zoals je aan de lucht kunt zien. 


We aten wat bij het restaurant in de Ikea, en natuurlijk koos ik weer het gezondste.. ;)


Deze kaars is een van de spullen die ik bij de Ikea kocht, maar wat ruikt deze kaars lekker! Ik heb wel vaker kaarsen van de Ikea, ze ruiken erg lekker en sterk, en het duurt een behoorlijke tijd voor ze op zijn. Aanrader dus!


Vandaag droeg ik deze schoenen die ik zaterdag nieuw had gekocht, I'm in love.


's Avonds keek ik Moordvrouw en Divorce, twee van mijn favoriete programma's. Zondagavond is mijn nieuwe TV avondje, yes.

Dit was mijn zondag! Vinden jullie het leuk als ik vaker zo'n artikel maak? Laat het weten in de reacties!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten