donderdag 8 januari 2015

Duinrell dag 1 & 2



Zoals jullie een paar posts geleden hebben kunnen lezen ben ik in Duinrell geweest samen met Chantal, haar zus, de vriend van haar zus en haar moeder. Ik was hier nog nooit eerder geweest, dus ik had geen idee hoe het hier was. Ik heb het hele weekend alles bijgehouden, maar het leek mij wel leuk om het op te splitsen in 2 posts. Vandaag heb ik voor jullie dag 1 en dag 2!

Vrijdag 19 december
Toen we aankwamen bij het huisje, waren we volgens mij allemaal redelijk verbaast. Chantal haar moeder had een comforthuisje gehuurd, dus hij was groot verwacht, maar zó groot.. Toen we binnen waren hebben we allemaal even onze kamer ingericht, en toen was het alweer tijd om avond te eten. Deze avond stonden er pannenkoeken op het menu. 's Avonds zijn we met z'n allen naar het Tikibad vertrokken, waar we ons ruim 4 uur hebben vermaakt. Daarna hebben we nog even bank gehangen, en zijn we ons bed in gedoken.

Zaterdag 20 december

's Ochtends begonnen we de dag met heerlijke warme broodjes, waarna we met z'n allen vertrokken naar het attractiepark van Duinrell. Voor de tweede (en derde, vierde, ga zo maar door) keer in mijn leven heb ik in een achtbaan gezeten *ashamed*. Toen we na wat uurtjes terug gingen naar het huisje - en onderweg overigens de kerstman tegenkwamen waar we natúúrlijk mee op de foto moesten - begonnen we aan de chocoladefondue. Deze kwam helaas niet verder dan wat chocoladekorreltjes die in te veel melk dreven. Die was niet zo geslaagd dus, maar dat verpest dit weekend niet natuurlijk! 's Avonds zijn we na het gourmetten, net als de dag ervoor in het Tikibad gedoken.




Liefs, Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten