vrijdag 2 januari 2015

Bloglovin'

Door een foutje op mijn blog is mijn bloglovin' account verwijderd. Je kunt me nu weer volgen! Als je deze post bekijkt via je laptop, klik dan rechts onderin op mijn blog op de Bloglovin' button, en als je dit op je mobiel leest kun je op deze link klikken.
Voor als je niet weet wat Bloglovin' inhoudt, lees dan even verder!

Bloglovin' is een gratis app die voor zowel android als iPhone beschikbaar is. Op deze manier kun je alle blogs die jij wilt volgen bijhouden. Je hoeft niet meer alle blogs op te slaan of de namen te onthouden, als je ze volgt via Bloglovin' en deze app een paar keer per week refresht, kun je precies zien wie er een nieuw artikel online heeft gezet, en hem ook meteen lezen! Heel handig, vindt ik zelf dan.

Ik zou het tof vinden als jullie me willen volgen op Bloglovin', en zo telkens kunnen zien dat ik een nieuw artikel heb!

Liefs, Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten