vrijdag 5 december 2014

Sinterklaas 2014

Hi! Het is de dag in december waar ontzettend veel kleine kinderen - en waarschijnlijk ook volwassenen - al dagen naar afgeteld hebben, al een paar weken 's avonds hun schoen gezet hebben, en 's ochtends heel vroeg opgestaan om te kijken wat er in hun schoentje was gestopt die nacht. Zelf vier ik geen Sinterklaas meer, maar vroeger ging het bij mij altijd op deze manier. Ik was al maanden van tevoren mijn verlanglijstje aan het maken, en 's nachts bleef ik wel eens tot laat wakker in de hoop zwarte piet te horen in de huiskamer, of misschien dat ik Sinterklaas over het dak heen kon horen lopen met zijn paard. Géwéldig vond ik het! Op Sinterklaas avond vierden wij altijd pakjesavond, maar nu houden we het bij gezellig eten met het gezin! Ik zat dit jaar in oktober al van de (chocolade)pepernoten te genieten; ik weet het, het is ernstig vroeg, maar ze liggen niet voor niets zo vroeg in de winkel, toch? Vandaag zijn we gezellig pannenkoeken (of pannekoeken, weet iemand hoe je dit schrijft?) wezen eten bij het Hans en Grietje panne(n)koekenhuis. Ik en mijn oma zijn er dol op! Het is wel voor kleinere kinderen, maar wat maakt het uit? De panne(n)koeken zijn daar heerlijk! Wat gaan jullie doen op Sinterklaasavond? Fijn weekend!



1 opmerking:

  1. Wauw een levensecht gingerbread huisje hahaha super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen