woensdag 24 december 2014

Santa tell me..

De meeste bloggers hebben hun kerstartikel al een paar dagen van tevoren af, maar ik ben weer zo iemand die alles naar het laatste moment schuift, dus het is nu 1e kerstdag rond 16:00 en ik schrijf een artikel over kerst.. Anyway, beter laat dan nooit!
*Shame on me: het stukje hierboven heb ik 's middags geschreven, toen gingen we eten en ben ik het helemaal vergeten. Goed, 21:54, laten we verder gaan..*
Kerst is een feest waarbij het gaat om gezelligheid, het dankbaar zijn van mensen die je lief hebt en gezellig bij elkaar kunnen zijn. Ik hoop dat iedereen deze kerst bij hun geliefde, familie of in elk geval iemand waarvan je blij bent dat hij/zij er is kan zijn.
Ik vier kerst ieder jaar met mijn moeder, oma en overgrootoma. Lekker kleinschalig. Wij vieren kerst met cadeau's, maar niet bij iedereen is dit het geval. Dit is niet 'raar', aangezien het om de gezelligheid gaat!
's Avonds gourmetten wij altijd. Soms maakt mijn oma een kerstdiner klaar, maar dit jaar lekker gourmetten! Wat hebben jullie vandaag gedaan, of wat gaan jullie morgen nog doen?
Hoe dan ook, hoe je kerst dan ook viert en met wie je het viert, ik wens iedereen ontzettend fijne kerstdagen en alvast een gelukkig en gezond nieuw jaar!
Dikke kus, Larissa.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen