zaterdag 13 december 2014

Outfit #1

Mijn eerste outfitpost. Nou, dat mocht er ook wel is van komen. Eindelijk heb ik een goed moment gevonden om outfitfoto's te (laten) maken. Ik heb geen camerastatief, dus ik kan zelf geen outfitfoto's maken. Een tijdje geleden deed een vriendin dit voor mij. De foto's zijn niet de beste, omdat de zon iets eerder onderging dan we hoopten. Ook moet ik nog even alle functies op mijn camera ontdekken, dus als iemand tips heeft voor de scherpste en beste foto's, laat ze achter in de reacties! 


In deze outfit draag ik een zwarte skaterskirt, gecombineerd met een simpel zwart topje. Om de outfit een beetje meer kleur te geven heb ik er een bordeaux rode cardigan bij aan getrokken. 


De cardigan is van de primark, net als de oorbellen die ik hier draag. De ring is van de Forever21, en de armband is van Steps. Mijn bordeaux rode AllStars vond ik wel mooi passen bij de cardigan die ik draag. 

Fijn weekend! X


2 opmerkingen: