zaterdag 20 december 2014

Holidays

Eindelijk! Het is kerstvakantie, daar was ik aan toe, haha. Heerlijk, twee weekjes vrij, kerst, oud en nieuw en een weekendje Duinrell, waar overigens nog een heel verslag over komt op mijn blog. Op het moment dat ik dit schrijf, zit ik te wachten op het heerlijke eten dat er zo aan komt, in het huisje, in Duinrell waar ik vanaf gister was. Ik ga er niks van loslaten, want dit zien jullie volgende week allemaal! Er komen aankomende week nog wat posts online (wat een raar woord; posts..) rondom kerst. Nu ga ik heerlijk genieten van het gourmetten met kerstmuziek op! Wat zijn jullie plannen voor de kerstvakantie?
- Ik hoop trouwens dat de foto in deze post mooi in het bericht staat, aangezien ik dit via mijn mobiel upload (ik heb geen laptop mee). Zo niet, sorry daarvoor! Laat het me weten in een reactie! -

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen