donderdag 6 november 2014

Mini herfst DIY

Aangezien de herfst al volop bezig is, vond ik het wel een leuk idee om een herfst DIY aan jullie te laten zien! Het is een heel simpel detail, maar des te leuker voor de wat luie mensen onder ons ;). Heel eerlijk gezegd ben ik al weer bezig met de kerstspullen in huis halen, maar dat zien we maar even door de vingers. De herfst is nog lang niet afgelopen, dus waarom ook niet? :) Let's get started!



Vandaag laat ik jullie zien hoe je het glazen potje met o.a. dennenappels samenstelt. Het ronde schaaltje - soort van kleine vissenkom - komt van de Big Bazar. Deze heb ik een hele poos geleden gekocht, dus de prijs weet ik niet meer. Bij de Marskramer kocht ik een zakje met de mix van dennenappels, kaneelstokjes etc. Dit was een vrij grote zak, dus je zou het ook nog ergens anders voor kunnen gebruiken. Ik vond zelf de geur die deze combinatie af geeft erg herfstig, dus vanaf nu ruikt het niet alleen buiten lekker! Je moet van de geur houden, maar als je er niet van houdt, raad ik je deze geurmix niet aan. ;)

Het is eigenlijk vrij simpel: je doet de voorwerpen een voor een in de kom. Soms moet je even afwisselen met wat waar ligt. Tip: Leg de kaneelstokjes wat meer bovenop, des te meer ruik je de herfstgeur!


Ik hoop dat jullie deze kleine DIY leuk vonden! Have a nice day! (:

Liefs, Larissa.

8 opmerkingen:

  1. Auuwh super leuk! Vorige jaar had ik mijn kamer helemaal herfst-achtig ingericht dit jaar wil ik het meer winter-achtig inrichten maar ik zal jou DIY onthouden voor volgende jaar. :)

    PS: Leuke blog, ik ben je gelijk gaan volgen op Bloglovin'. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaneelstokjes klinkt echt goed. Die zou ik ook moeten toevoegen aan mijn herfst DIY.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Goed idee van de kaneelstokjes, het ruikt zo herfst-achtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, kaneel ruikt zo lekker!
    Ik zag je site op lifesplash.nl

    BeantwoordenVerwijderen