dinsdag 14 oktober 2014

Weekendje Utrecht

Zoals sommige van jullie misschien wel weten heb ik sinds woensdagmiddag herfstvakantie. Het fijne aan herfstvakantie is dat je alle tijd hebt om leuke dingen te doen - in mijn geval tenminste. Zaterdagochtend heeft mijn tante mij en mijn moeder vroeg opgehaald en zijn we naar Utrecht gereden. We waren dit weekend bij mijn tante en neef, mijn oom was er niet, die is op zakenreis. 'S middags gingen we naar een voetbalwedstrijd van mijn neef, dat was wel leuk, ondanks dat ik nooit naar een voetbalwedstrijd ga. Het regende wel heel hard, maargoed. 'S avonds gingen we skypen met mijn nicht, die een jaar in Amerika woont. Zondag gingen we naar City Plaza om te shoppen, en dat was echt leuk! Ik was nog nooit in City Plaza geweest, dus het was nieuw voor mij. We waren laat pas terug, en 's avonds hebben we weer even met mijn nicht geskyped. Gistermorgen hebben we lekker wat gegeten, en moest mijn neef weer naar school. 'S middags bracht mijn tante ons weer naar huis toe. Tussendoor stopten we nog even bij de Starbucks en de Primark. Ik vond het een geslaagd weekend! Wat hebben jullie dit weekend gedaan?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen